![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
| Citaat:
Hou kost zo weinig tegenwoordig, gewoon vliegen en als het niet meer goed vliegt, nieuwe.... De tijd dat je nog uren ging zitten klooien om twee houten bladen helemaal tiptop te balanceren (om er dan achter te komen dat het nog steeds niet perfect liep door kleine vormverschillen) is gelukkig ver achter ons. Kunststof bladen is een van de moderniseringen die ik wél van harte toejuich Groet, Bert | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Joh, ik plamuurde ze nog bij de wortel om houtnerf weg te krijgen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
| Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk, het is zelfs voor mij te ouderwets om nog met hout te gaan vliegen zoals dat vroeger gebeurde (dus balanceren met porienvuller en schuurpapier, dan bekleden, dan nog eens nabalanceren).... Groet, Bert | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 16
|
Wel mooi om te horen hoe het er vroeger aan toe ging Wij (de jonge generatie) zouden er niet meer aan moeten denken om ze met de hand te gaan balanceren met plamuur en dan weer schuren. Tegenwoordig gewoon de bladen er op en gaan vliegen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |