![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2004 Locatie: Perk - Belgie Leeftijd: 41
|
ik zou maar goed oppassen hiermee. De fx-18 heeft een eigen kabel/plug nodig. En die heb ik niet meer gevonden in de winkels in de buurt. (en ook niet direct online). Ik heb dus een realflight gekocht dit weekend. trouwens, de fx-18 ... die is toch niet meer verkocht nieuw? Ik vind het wel een goede zender, maar heb nooit de menu's begrepen, die logica werkt voor mijn niet. Mijn FC is veel makkelijker vind ik. Patrick
__________________ http://verretdeprest.be/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2010 Locatie: st-h-lille
|
25 euro is ook echt geen geld maar misschien is dit iets HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 1) (v2 Firmware) is even duur en is ook nog redelijke kwaliteit en 9kanaals + 8kanaals ontvanger
__________________ MPX EZ ♦ Cessna 182 ♦ Futaba 6EX |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Bespreking van de Turnigy 9x -> Review: Turnigy 9X Version 2 (4 bladen, conclusie niet positief) Kans dat vereniging deze zender niet accepteert, en dat verzekering niet uitbetaalt omdat papieren ontbreken. Ik zou het risico niet nemen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 mei 2009 Locatie: belgium Leeftijd: 48
| Citaat:
__________________ blade mCPx,T rex 250se - 500esp, Mini titan E325se, Demoiselle,T rex 600Pro FBL | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Voor 25 euro, kan je geen miskoop kopen! Dus je gaat zeker 10 stappen omhoog, me twat je had, en he tis een bewezen goed merk. Zeker voor een habbekrats van 25 euro, zeg ik doen...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |