![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2011 Leeftijd: 36
|
denk wel te weten welke beter is maar voordat ik me voor een 2e vergissing ga heb ik liever meer zekerheid de wasp word dan een nieuwe en die KDS 2e hands thnx voor de hulp alvast |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Leeftijd: 14
|
Ik zou toch gewoon een nieuwe KDS 450S kopen. Het is hier al veel gezegt dat beginners beter geen 2de hands spul koopt als je geen ervaren piloot meehebt om de heli te gaan bekijken. De KDS 450S kan je al voor 220 euro krijgen met alles erbij.
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2006 Locatie: Holland Leeftijd: 41
|
Inderdaad................ Dat zou ik ook doen. Tenzij je al genoeg kennis hebt van heli's of iemand mee kunt nemen die dat heeft en als zo'n heli eventueel kan worden voorgevlogen direkt kan zien wat er mis mee is. Vr Gr E |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
![]() Stevo
__________________ | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2011 Leeftijd: 36
| Citaat:
snap je wel maar die ene is 2e hands en voor mij betaalbaar en nieuw heb ik dat geld niet snap je klinkt maar die 4 of 60 euro heb ik gewoon simpelweg niet dan kies ik liever voor nieuw | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Leeftijd: 14
|
Je gaat er volgens mij echt spijt van hebben als je voor dat Esky spul gaat, en uiteindelijk ga je duurder uitkomen dan je bv een KDS zou gekocht hebben. Als je nu nog ff doorspaart dan kan je een KDS 450S kopen, en veel meer lol aan beleven dan dat je een Esky zou kopen.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |