![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van het concept? | |||
| Ja goed idee! Ik ga ook een tutorial schrijven! | | 9 | 32,14% |
| Steek er wat meer moeite in, dan word het wat. | | 4 | 14,29% |
| Wie weet... | | 9 | 32,14% |
| Gaat 'm niet worden... | | 6 | 21,43% |
| Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 juli 2011 Locatie: Winterswijk/Nijkerk Leeftijd: 22
| Citaat:
Dat klopt, maar ik had het daar over dat hij op 0 pitch moet gaan staan, foutje van mij. Goed dat je het zegt, was ook net uit me bed! EDIT: Dankje Danny, heb het aangepast! Laatst gewijzigd door Cannonballs; 27 november 2011 om 13:11 | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Dat is dan ook de reden van mijn eerdere commentaar... Als je goede tutorials wil schrijven, wat een prachtig streven is trouwens.... Dan moet je het laten reviewen door iedereen. Als je ze gewoon hier post, dan gebeurd dat ook. kan je ze later op je site zetten, maar dan correct, en met een disclaimer naar het MBF
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 juli 2011 Locatie: Winterswijk/Nijkerk Leeftijd: 22
| Citaat:
MBF Krijgt zowiezo een disclaimer! Had het er al met Robert over gehad, dat dit ging gebeuren. Hoe kan ik dit het beste aanpakken vinden jullie? In de footer ergens een plek? EDIT: EJS had een tut gemaakt over zenderinstellingen, naar aanleiding hiervan heb ik een Zender categorie gemaakt Laatst gewijzigd door Cannonballs; 27 november 2011 om 13:24 | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Vanochtend kwam ik er al achter dat het best pittig is, een goeie tutorial schrijven. Maar toch wil ik er wel voor gaan. Ik wil het MBF niet overtreffen, eerder mee samenwerken Daarom ga ik een API maken, dat de geschreven tutorial in een image of text bestand geladen word, wat makkelijk hier in te laden is. Zodat we hier ook gewoon te topics kunnen houden, maar dat zijn toekomst plannen | |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Heb ondertussen alweer wat dingen verbeterd, en nieuwe dingen toegevoegd. Je kunt nu reageren op tutorials, en ben nu bezig met een sterren rating systeem. Zou iemand deze tutorial kunnen nakijken of het een beetje klopt? Zal ongetwijfeld wat aan veranderd moeten worden: RCHelituts.nl - De plek voor jouw RC helicopter! Ook wil ik een nieuwe tutorial gaan schrijven over Gyro's. Kan iemand mij ( eventueel PB ) wat leuke veelvoorkomende problemen voorschrijven over gyro's? Weet er zelf ook genoeg, maar misschien mis ik wat |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
Je schrijft : ================================================== ================= Hoe ik nu weet of hij 0 graad is? Dat weet ik, omdat de bovenste lijn van mijn pitch meter, gelijk loopt met mijn flybar. En mijn pitch meter geeft 0 aan. ( Zoals je dus op de foto kan zien ) ================================================== ================= Maar daarbij vergeet je te vermelden dat je wel moet aflezen als de flybar exact horizontaal staat. Zoals je foto met 9graden pitch is dus niet juist !
__________________ | 700N-LE@BX | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| http://www.ziemij-kindercoaching.nl/ |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Goeien dag heren, ik ben een leek op vlieg gebied. Volgens mij zijn jullie meer bezig met het je zelf aanleren hoe je een website moet bouwen dan met het onderwerp zelf. Als ik met heli vliegen wil gaan beginnen is de eerste vraag die ik mezelf stel: hoe werkt zo'n ding , waarom zit er aan de achterkant zo'n rotor en hoe blijft een heli stil hangen in de lucht, wat is een giro en wat doet die precies ????? Als je beginners wil helpen moet je bij de basis beginnen met tekeningen en benamingen luchtstromingen, rotorbladen, vorm stand enz enz. hoeveel gewicht kracht grote om het in de lucht te krijgen en te besturen. maar veel succes met het bouwen van ............. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2011 Leeftijd: 26
|
uhhm wordt deze site nog geupdate? Ik ben opzoek naar goede tutorials over alles mbt een CP heli. En niet in het engels die zijn er genoeg maar gewoon in het Nederlands, liefst ook nog met een optie om vragen te stellen e.d. De tutorials hier over CP heli's zijn beschamend slecht en summier voor zo'n grote community. Ik zou bijna zelf beginnen met het maken van een uitgebreide goede tutorial maar ik heb nog niet de juiste kennis. Na mijn afstuderen begin ik er waarschijnlijk wel aan. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |