![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juni 2007 Locatie: Oplinter
|
OK, mijn heli is momenteel helemaal naar mijn zin afgesteld, alles werkt en ik heb momenteel even geen vragen meer over dat ding. Wat ik nog mis op dit forum (en op de meeste forums) is een specifiek onderdeel over het vliegen zelf, filmpjes, story's over de nieuwe figuren waar je op oefent, tips, hoe begin ik aan iets... Hier en daar kom je het wat verspreid tegen maar het blijft toch zoeken. Het gaat toch (hopelijk) niet (altijd) over het materiaal? Happy 2012 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Kijk eens in de "Heli pilots mess", daar vind je vanalles wat niet direct met de techniek te maken heeft! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
meestal is het materiaal de voornaamste reden om niet te vliegen... Als dat in orde is, komt de rest vanzelf. Wat zou je willen weten?
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juni 2007 Locatie: Oplinter
|
Geen flauw idee, ben meer van het type "stille lezer" (dus bedankt voor al julie levendige discusies Pilot's mess is idd momenteel de meest aangewezen plek. Ik vergelijk het zo'n beetje met bv. een skateboard- snowboardforum of zoiets, daar heb je meestal zoiets als tricks & tips of iets in die zin. Ik vind het altijd iets leuker, gemakkelijker om gericht topics over een bepaald onderwerp te kunnen lezen. Vriendelijke groetjes. Laatst gewijzigd door forton; 2 januari 2012 om 01:00 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Normaal, als je eenmaalcrond gaat vliegen en er achter komt hoe de verschillende bewegingen zich op de heli inwerken, komen de trics vanzelf Je moet er alleen even achter komen hoe men ongeveer stuurt, en welke stickinputs nodig zijn. Kijk ook hier ff http://www.3dhelifreakz.nl/figuren/ RC Helicopter Flight School - HeliFreak Kijk/leesplezier genoeg
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Hier op het forum heb je dit ook hoor... http://www.modelbouwforum.nl/forums/...psomtopic.html En wat officieler: Dutch 3D - www.dutch3d.org Daar staan ook een paar links naar de officiele Veel plezier!
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |