![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
| Citaat:
Je zit toch niet stiekem in een endpoint menu te rommelen? Als het goed is moet je dit in het gain of gyro menu instellen.. Meestal gaat die maar van 0 naar 100..
__________________ | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Current, voltage, Watt, battery-types and -C-rating explained AMPs and other general information - RC Groups E-book: Everything You Wanted To Know About Electric Powered Flight http://homepage.mac.com/kmyersefo/ev...ng-e-power.pdf www.rcmodelreviews.com - Baffled by batteries Nuttige links voor elektrische beginners, voor een regenachtige dag, oplopend van beginner tot ervaren vonkentrekker: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2281003 En een site met multiple-choice bedradingsdiagrammen The Script Asylum -> RC Calculations ![]() -> elelectrical -> system wiring & -> LiPo pack wiring De andere menu-items zijn ook nuttig/handig/leerzaam voor e-volk. Toevoegen aan favorieten?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2010 Locatie: zwaagdijk-oost N-H Leeftijd: 43
|
dank jullie voor de info , zal er dit weekend induiken. ben net even snel naar de sportzaal gelopen waar ik vlieg , om nog even te kijken of de trillingen weg waren en inderdaad hij is mooi in rust , was waarschijnlijk een lichte onbalans in de bladen versterkt met een iets losgelopen boutje in de kop. ron
__________________ het gaat misschien niet zo rap de lucht in , maar ik hou er wel zin in. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2010 Locatie: zwaagdijk-oost N-H Leeftijd: 43
|
graag ten eerste weer even bedankt voor de info maar , sorry als ik hier mensen mee teleurstel , de uitleg van student is mij een stuk duidelijker als de andere verwijzingen naar topics e.d op andere forums en site's. ook de opstelling van Bertus heb ik al redelijk vaak bekeken , maar de antwoorden op de vraagstelling over amps in relatie tot volts heb ik nog niet eerder gevonden en nog niet zo uitgelegd gekregen zoals nu. en zoals aangegeven ik heb een zender bij conrad vandaan en daar gaat de instelling op de G van minus 150 tot + 150. dan begin ik dus maar op 30% ; dat is dus grofweg 45 en dan ga ik steeds in stappen van 10 richting de 150 om de staart mooi rustig te krijgen. en wat is de hele link naar de heli vliegers in Alkmaar , want deze pakt ie niet. ron
__________________ het gaat misschien niet zo rap de lucht in , maar ik hou er wel zin in. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Het is ook niet reλel te verwachten dat je alles in ιιn keer in je hoofd hebt zitten. Nog een leuke over relatie tussen accu-spanning en motorstroom, ter voorkoming van ongewenste regelaar BBQ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ht=kwadratisch De tekst was goed, de link niet Welkom bij E.V.A.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |