![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2007 Locatie: leiderdorp Leeftijd: 19
|
Gister was ik helemaal naar belgie te gaan om een mooie compass 6hv te kopen. wauw wat een beest van een heli zeg, zeker als je zon gl450 gewend ben met kds gyro hahah(verder had ik daarop wel een goeie setup dus alleen de staart was minder). tis ook me eerste fbl heli (vbar) dus dat is ook al mooi en t vlieggedrag ervan is zeker te merken, alleen zo ff de pc eraan hangen voor wat fellere roll en fliprates haaha. wel jammer dat ik zon 50w ladertje heb en dat t ongeveer 3 jaar duurt per accu( 6s) om ze te laden en gezien je er 2 nodig hebt voor 1 vlucht is dat helemaal *piep*. t geld is ook op na deze aankoop dus t duurt wel ff voordat ik een goeie lader kan kopen en wat nieuwe zippies. genoeg gekletst hier ist filmpje(let maar niet op die gekke vrienden van mij haha):Compass 6HV Vstabi maiden - YouTube jammer dat ze stopten met filmen en je de auto op t einde niet zag stond echt letterlijk te trillen op mn benen en met mn handen, vanwege de zenuwen en de kou |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 45
|
Proficiat Silentscope met je aankoop, hier ga je geen spijt van hebben. Je maiden ziet er super uit. Nu maar sparen voor een goeie lader Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2009 Locatie: België
|
join our club. Tip : in het begin niet teveel met de Vbar software en instelling prutsen als je er niets van afweet. If it ain't broken don't fix it
__________________ TRex 450 Pro Vbar + BeastX -Compass 500 - Compass 6HV - Prôtos 500 BeastX - Logo 400 Vbar |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Jep dat is de juiste code voor het filmpje
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. Laatst gewijzigd door Bullet3030; 31 januari 2012 om 20:46 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |