![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
De 3g heeft 2 instelmenu's De eerste, voor de fbl dingen is alle stroom eraf, knop induwen en vasthouden en stroom erop 2e menu, voor de staart is simpelweg een paar tellen de knop vasthouden Dan werkt hij hetzelfde als een gp780 In je handleiding staat het hele stappenplan, 1 van de laatste stappen is de limits, die je eerst links en dan rechts instelt En hoe zit het in jouw zender... Sommige zenders hebben een waarde voor de gain instelbaar van -100 tot +100 - is dan normal en + is dan heading hold Andere zenders gaan van 0 tot 100, dus 0 tot 50 is dan normal, de rest hh Heb jij een zender van het tweede type, heb je nu dus 6 %gain, dus extreem weinig Als de staart strak is, had het geen probleem geweest, maar de staart is dus niet strak
__________________ |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Leeftijd: 14
|
Alsnog kan 53 nog altijd weinig zijn, het hangt van elke heli af. Mijn 450 staat pas strak rond 75 gain. En anders de limits eens afstellen. Rate mode zetten, tailslider EXACT in het midden, volledig rudder geven naar beide kanten en dan dmv de limits zorgen dat er aan beide kanten ongeveer 1mm ruimte is (mag dus niet vastlopen) |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2011
| Citaat:
![]() Chapeau ! Groet, Robbie | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Ik heb 12 pitch, 10 collective Dat heb ik ook op de 600 trouwens
__________________ |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2011 Leeftijd: 20
|
vanmiddag nog gevlogen de limits goed ingesteld en ik merkte gelijk al dat hij feller reageerde op de tail alleen schommelde hij een beetje dus de gain omhoog gegooid en begon op 80 daar begon hij te tikken dus 5 naar beneden en uiteindelijk op 74 gestopt nu blijft hij mooi recht en bij full pitch draait hij niet meer weg bedankt voor de hulp allemaal!
__________________ Compass 6hv, Beastx Futaba 6EX |
| | |
| | #28 (permalink) | ||
| Lid sinds: 15 januari 2010 Locatie: Friesland Leeftijd: 32
| Citaat:
Citaat:
Hoewel, zelfs een kds zender heeft subtrim dus mede daarom kocht ik een spektrum dx6i ipv futaba 6ex. | ||
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2011 Leeftijd: 20
|
ik vind de dx6i zo groot me broer heeft hem ook ja maar die 6ex heb ik ooit gekocht om een zwever mee te vliegen maar op een gegeven moment dacht ik weg met die vleugels
__________________ Compass 6hv, Beastx Futaba 6EX |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Leeftijd: 14
| Ik vond mijn KDS zender ook gewoon top, je kon er alles mee instellen behalve expo dan.. (maar ik vlieg toch altijd zonder) Enige nadeel is dat hij wat zwaar is. En de KDS zender heeft zelfs een timer die alleen aftelt als je gas geeft (handig voor beginners), echter is het menu van men nieuwe DX6I wel vele malen duidelijker.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |