![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2012
|
ben sinds kort verknocht aan heli's. Heb er inmiddels 3, maar van de phanton 6010 functioneert de staartrotor niet meer. De motor is niet defect, maar er zit op de print een zwart draadje los dat naar de staartrotor gaat. Kan iemand mij vertellen waaraan dit verbonden dient te worden? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2009 Locatie: Hoensbroek Leeftijd: 47
|
Hoi, Foto?? Soms kun je nl. zien waar hij losgegaan is, als je dan een beetje handig bent (gaan we wel vanuit), kun je hem weer zelf erop zetten. Succes
__________________ E-Firestorm Flux, Belt-CP v2, Blade mSR, Blade 120 SR,Blade Msr X, spektrum dx6I, dx3c Het is nooit te laat om wakker te worden. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Citaat:
Altijd eerst je zender aan, dan pas je model! Uitschakelen = eerst model uit, dan pas zender!!
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Dan proberen ook de accu los te koppelen als je m niet gebruikt! Dit gaat niet bij alle toestelletjes, maar als het kan, zeker doen! Kan je de directe link naar je foto ook posten? Als ik er zo op klik krijg ik maar een heel klein fototje te zien! Groeten Edit: via omweggetje foto toch groter gekregen. Waar had je zelf de draad geprobeert en wat doet je tail als je de zwarte draad rechtsboven op m3+ soldeert? (of zit daar op de achterkant al iets?)
__________________ >> Ossekopf Divisie! << Laatst gewijzigd door markjuhh; 23 januari 2012 om 18:41 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 februari 2012 Locatie: omgeving Gouda Leeftijd: 71
|
Als je "ergens" op de print een draadje aan soldeert, is het verstandiger om eerst eens te meten middels een V-meter of er spanning op komt of staat als je de zender bedient. met vr. groet en succes Jaap |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |