![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2011 Leeftijd: 32
|
Ik zie dat m'n swashplate niet perfect vlak staat, ik heb er altijd van uitgegaan dat dit geen kwaad kan omdat de electronica alles regelt om stabiel te vliegen/hoveren. Is dit nodig? Wat ik bijzonder vervelend vind aan m'n mcpx is het slecht draaien naar links, brede bochten naar rechts gaan super; links boor ik 'm dikwijls de grond in... Ook pirouettes naar links draaien zijn véél moeilijker omdat ie enorm afdrijft....(naar achter+rechts) Iemand tips?? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2011 Leeftijd: 14
|
Ik zou je daar niet teveel van aantrekken dat hij wat scheef staat, de estab zorgt er wel voor dat die recht komt. Dat hij afdrijft is normaal bij de mcpx, maar bij wat oefenen kan je wel een piro maken zonder af te drijven. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juli 2004
| Citaat:
Dat een FBL modul een beetje kan corrigeren wil niet zeggen dat het NIET beter kan. Mvg. Richard | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2004 Locatie: nijverdal Leeftijd: 45
|
altijd je swashplate perfect afstellen en er niet van uit gaan dat de electronica het wel regeld daar is de electronica niet voor mvg dinand
__________________ MIKRO KOPTER HEXA2 HIROBO BELL 47 G VARIO SCHWEIZER 300C LAHELI Y-UFO |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Dit dus.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Je moet je electronica zoveel mogelijk helpen als mogelijk. doe je het niet, kan ieder dingetje speling meteen problemen gaan maken en gekke gedragingen geven. nu maakt het de mcpx geen fluit uit, bij grote heli's is het wel echt belangrijk en een heli gedraagt zich in de ene bocht altijd anders dan in de andere. kan ook zijn dat je staartmotor een beetje gammel word bij mij is links en recht redelijk gelijk qua piro snelheid zelfs voor de ombouw naar mn andere staart
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |