![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2006 Locatie: De Efteling Leeftijd: 39
|
Ik mis in deze iets heel belangrijks voor mensen die zelf willen leren vliegen: http://www.dream-models.com/eco/flying-index.html Het is in het engels, maar de vlieglessen van RADD zijn erg goed. Langzaam beginnen en de eerste paar accu's zeker niet de lucht in. Ik heb er mee leren vliegen (ik ben nog steeds een beginner) |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 juni 2007 Locatie: Noordwijk(z-h)
|
heey gr3nade hoe duur zijn die jet rangers ik heb er wel 1 gezien maar die was 219 euri is dit een goede prijs voor dat helitje bedankt
__________________ Minimag - Parkmaster - Depron bee - Holiday 208 - spectrum dx6i - F-22 Raptor |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb 280 euro betaald, maar wel met 1 extra batterij voor de heli/ontvanger en een setje oplaadbare batterijen + oplader voor de zender... Was idd veel geld maar heb er geen enkele minuut spijt van gehad. Met enkel men FMS ervaring kan ik al behoorlijk vliegen ermee.. |
|
| | #19 (permalink) |
|
ja ik heb nu filmpjes gekeken van die jet ranger op youtube maar daar zie je ze allenmaar hoveren maar kan hij ook een beetje snel vooruit vliegen ?? bedankt
__________________ Minimag - Parkmaster - Depron bee - Holiday 208 - spectrum dx6i - F-22 Raptor |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Ja hoor.. Ze vliegen best snel vooruit. Zo snel dat je dan wat meer ruimte nodig hebt. Mag binnekort gaan vliegen in de sporthal.. Mss maak ik dan wel wat filmpjes.. | |
|
| | #24 (permalink) |
|
een filmpje maken lukt nog niet maar ik zal zaterdag avond (koop hem in de ochtend) een berichtje plaatsen hoe het is gegaan en nog 1 ding duurt het opladen lang? en wat is de vliegtijd ? bedankt
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Opladen, een uurtje of 2.. Vliegtijd, ongeveer 10 minuten. Ik ben net voor het eerst buiten gaan vliegen (er was geen wind) en het is gewoon SUPER. En ja, hij is best snel.. | |
|
| | #26 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Dat komt omdat je 2 bladen boven elkaar heb en als je te hard gaat en dan afremt heb je kans dat de bladen tegen elkaar aan komen. Met het gevolgen dat je crasht. groeten | |
|
| | #28 (permalink) |
|
hallo nouw ik heb de micro jet ranger maar makkelijk in de lucht in allen maar een beetje sturen is het dus zeker niet dat merk ik nu ,wel maar dat had ik ook verwacht ik heb er ook een training landings gestel gekocht (leek me we erg handig maar het gaat steeds handig eerst een beetje voorzichtig de lucht in mar nu gaat het wel aardig maar hij (vliegt) nog niet echt perfect maar ik heb hem al getrimt maar dat komt denk door die ballen maar de landingen zijn nog wel een beetje hard maar daar werk ik al aan. ik vlieg ongeveer tussen de 10 en 15 seconden (ik ben nog een echte beginner) maar het gaat steeds beterik heb al wel wat geraakt maar niet hard ik denk van dat is te dicht bij gas uit nou ik ga weer vliegen laat nog wel wat horen over 2 dagen ofzo dag.
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2007 Locatie: Kranenburg ( D ) Leeftijd: 33
|
Bartjuh bedankt , heb weer wat geleerd, thnx daarvoor. Wat misschien leuk is om tevertellen is :" als je denkt dat je kan vliegen word je meteen afgestraft door een CRASH, niet opgeven gewoon doorgaan, vervolgens weer hooveren , beetje over de grond schuiven, en dan komt er weer een moment dat je denkt ik kan vliegen, K.. weer een crash, tot het moment dat je hem vrij van de grond krijgt, en je kan hooveren, en je voelt je zo trots als een pauw" Het begin van mijn hooveren was met me trainer ping pong ballen ontspannen over de grond schuiven , en dan komt vanzelf het moment dat je in de lucht kan hooveren ( zover ben ik nu ) ( K.. weer een crash hahah) P.S. zorg dat ie in balans is (geen trillingen) |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Guest
| Citaat: wat raden jullie me aan? Alvast bedankt. Alan |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |