![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #451 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 juli 2011 Locatie: Deventer
| Citaat:
Ben er vorige week nog geweest. Het is bij veel winkels een probleem met leveren. Ik heb bij een winkel Blade onderdelen besteld en betaald 2 maanden geleden. Nog steeds niet. Over deze winkel winkel hoef je geen zorgen te hebben volgens mij. Ik zou zeggen waag er eens een belletje aan. Sander is de eigenaar en behalve op woensdag altijd aanwezig. Het is mooie winkel met erg veel keus geworden. De website wordt zeer binnenkort aangepast is mij verteld. Tonnie
__________________ Nine Eagles BravoIII,2x Blade MCX, Blade CX2, T-Rex 500,Blade mCPx Spectrum DX6i, Futaba FF7 | |
| | |
| | #453 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2010 Locatie: eindhoven Leeftijd: 15
|
ik wil over een tijdje 2e heli kopen is dit een goede keus:esky honney bee v2 alvast bedankt Jordi D.
__________________ -Protech pro max rs - double horse 9100-reely hotlander- kawasaki kx 85-savage 25 |
| | |
| | #454 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #455 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2012
|
Ik ben nieuw in het RC vliegen en het lijkt me leuk om een heli aan te schaffen om te proberen. Ik ben al weken aan het zoeken naar een goed startersmodel, maar kom er niet uit (overal word wat anders aanbevolen). Ik zit te denken aan een mini/micro model met fixed pitch. Ik wil er veel binnen mee vliegen en soms buiten. Mijn budget ligt rond de 70 euro, maar kan verhoogd worden. Wat ik ook gelezen heb is dat je het best kan beginnen met een bouwpakket, zodat je weet hoe het in elkaar zit. Dit lijkt me ook wel wat. Heeft iemand een paar aanbevelingen? Marijn |
| | |
| | #456 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2012 Locatie: Assen Leeftijd: 59
|
Ook ik ben nieuw in dit wereldje. Ligt het nu aan mij of is het vrij normaal dat webwinkels alleen maar willen verkopen, maar info geven ho maar. Verder dan productnaam, prijs en betalingswijze kom je meestal niet. Probeer maar eens achter de specificaties van een t rex te komen. Om maar te zwijgen van alle zaken die er bij gekocht moeten worden om het ding in de lucht te krijgen. Dat weet je als beginner niet, en je komt er zonder hulp ook niet achter. Dit heeft er toe geresulteerd dat ik mijn buik goed vol heb van t rex. Ik ga mij nu richten op hirobo. Maarrrrrr wat denk je? Koop maar iets dan zie je bij levering wel wat je krijgt. Of het dan ook vliegen wil is een nog grotere verrassing. Ik heb best wel wat te besteden, maar wil wel weten wat ik koop. Dat schijnt in de heliwereld niet normaal te zijn.l Ik ben al wat ouder en hoef niet zo nodig3d ik heb al een ploeg voor mijn tuin. En de mollen vang ik wel met klemmen. Ik wil een middelgrote heli, rotordiameter 1 meter. Er moet later een body omheen kunnen. Ik vind de huey nog altijd de mooiste heli die er is. Een goede zender heb ik al t.w. Spektrum dx8. Ik wil rond de duizend euro besteden. Mijne heren winkeliers hoe moeilijk kan het zijn om mij dat geld uit de zak te kloppen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |