![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 31 december 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 41
|
ik heb ong. 1000 euro budget voor de komplete set zal eens kijken naar zo'n Mini Titan
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
ik denk dat ik toch maar bij mijn beslissing blijf en ga voor de Zoom 450 Protech Zoom 450 EP Almost Ready to fly Inclusief Borstelloze motor, 40A regelaar, 4x Digitaleservo Protech NT420 Gyro met Headinglock, Ontvanger Graupner R700, Zender Graupner MX12 wat voor lader en balancer zijn aan te raden ?? Ben nog onbekend met Lipo accu's Heb inmiddels wel al gezien dat je ook leuke Lipocellen hebt voor ontvanger accu's voor in mijn FG MT
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2007 Locatie: soesterberg
|
ik zal wel aanraden waar je de spanning van kan aflezen,, kan je een beetje bijhouden hoe vol je accu's gaan bij elke lading,, en welk merk,,je hebt goede laders van robbe en ook de balancer die heb ik zelf ook,, groetjes baileys
__________________ LOGO 500 |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
Citaat:
Opm. achteraf niet komen janken, dat je niet gewaarschuwd bent. | ||
|
| | #21 (permalink) |
|
nee hoor Is logisch als je tevreden bent met je heli Mocht dit echt drama zijn dan zal ik mijn keus alsnog bijstellen en dan voor de Trex 450 gaan........
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2004 Locatie: Maastricht Leeftijd: 32
|
Je moet het zelf weten, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2! TT heeft nooit een probleem machine gehad, kunnen we van align en protech absoluut niet zeggen.
__________________ Fly it like the Simulator! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2007 Locatie: soesterberg
|
nee maar hoeveel heli's hebben ze nou verkocht niet meer als protech en align,, en het is makkelijker om een heli afte kraken je zou mij nooit horen over een andere heli enne maybe die schade die je hebt kan nooit komen van alleen optoeren en zeg niet dat het niet zo is,, want ik ben met me zoom heel hard gecracht en het frame was nog gewoon heel en ik ben heel de grond in gegaan met 95 procent mototrvermogen met een gangentje van 60 enne niks aan het frame wil je niet de grond in trappen maarre eerst was het de zoom en nu de mini titan maar als er wat mee gebeurd is het gelijk niks meer bij jou,,, ben niet kwaad of zo maar wees eerlijk,,
__________________ LOGO 500 |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 oktober 2004 Locatie: Maastricht Leeftijd: 32
| Citaat:
Wil ook geen discussie voeren welk merk nu beter is of wat dan ook maar heb zelf meerdere micro's gehad en alleen de mini titan vloog meteen uit de doos zonder upgrades grandioos. Zeker kun je een ark, t-rex, zoom goed aan het vliegen krijgen maar dan moet je wel eerst de nodige upgrades aanschaffen alvorens ze een echt goed 3D vliegkarakter hebben. Als ik de verhalen van de t-rex hoor dat er regelmatig ovale maingears geleverd worden en dat de lagers uit de doos van een rex600 na een paar vluchten rot zijn, dan doet Align al af voor mij! Koop een willekeurige TT en het ding vliegt uit de doos als een tiet!
__________________ Fly it like the Simulator! | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Helemaal je eigen keuze natuurlijk.... Maar Voor 1000€ kocht ik heel wat anders dan wat jij hier opsomt. Met dat geld heb je aan de MiniTitan uitgerust met een GY401 en goede servo's een fantastisch stabiele heli waar je (eerst)mee kan leren en (later) 3Dvliegen, zelfs nog bij windkracht 3 tot 4. Ondertussen komen ook al de Allu. upgrades uit voor de MiniTitan. Ik heb nog weinig ervaring met heli's maar weet wel dat deze heeel lekker vliegt (ben begonnen met een Walkera 60B). Ik heb vandaag tussen de buien heerlijk gevlogen. En een veel betere zender/ontvanger (2.4 Ghz) set past naar mijn idee dan zelfs ook nog binnen je budget. Of reken ik niet goed?
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Euhm Philippe, van de Mini titan lees je dat er soms bladspoor in zit wat er niet uit te krijgen valt. Ook waren er de raptor v1 enzo. Uiteindelijk maakt het dus niet uit wat je kiest...
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
tja zo zie je maar, ieder zijn eigen voorkeur maar de MX12 zender lijkt me toch te voldoen voor het type heli wat ik wil ??? en 2,4 ghz is alleen maar spectrum, zegt verder niets over de zender zelf. ik reken op zo'n 600 euro voor heli met zender dan nog zo'n 300 voor lader,balancer en lipo's en dan nog wat over voor reserve parts en ditje's en datje's
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |