![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #301 (permalink) | ||
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
| Citaat:
| ||
| | |
| | #302 (permalink) | |||
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 36
| Citaat:
Nu ff wat anders, ik heb mijn Mini Titan vandaag binnen gekregen met de pakket dienst , ik ga hem vanavond met toppic starter opbouwen (the ice factory)....foto´s volgen, misschien wel met een bouwverslag...wie weet.Wordt vervolgt
__________________ DX7 * Quad * FPV * | |||
| | |
| | #304 (permalink) |
|
Gisteravond bezig geweest met the Ice factory om mijn Mini Titan in elkaar te zetten, we zijn een heel eind gekomen, maar hopen vanavond om hem af te kunnen maken. Elektronica moet er nu nog in, zender moet nog worden ingesteld, en nog wat kleine dingen. Ik kom uit het Bigscale wereldje, en pfpfpfpfpfpfp zo´n Mini Titan lijkt wel miniatuur, vergeleken bij een Bigscale 1/6 Maar wat een techniek zeg zo´n heli....vind het helemaal geweldig Foto´s volgen uiteraard als de heli klaar is, dat zal morgen wel zijn, want vanavond heb ik het veel te druk ![]() Enne The Ice Factory je bent geweldig kerel
__________________ DX7 * Quad * FPV * |
| | |
| | #305 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2007 Locatie: kortenberg
|
Ik heb gisteren de eerste keer gevlogen zonder mijn pingpongtoestanden. Het is zeer goed gegaan een 6minuten hoover met beetje rond-hooveren. Hij is wel lichtvoetig geworden en veel meer reactie op de pitch nogthans mijn trainingsstel is zeer licht en toch zoveel effect. Geeft toch een goed gevoel zonder. Nu next step. Ben aan het denken mijn tailvin zelf nieuw te maken in carbon of epoxy op ons cnc-freesmachine. Zal is ééntje uittekenen. |
| | |
| | #307 (permalink) | ||
| Lid sinds: 1 maart 2007 Locatie: kortenberg
| Citaat:
Ik vind dat hem daar (mooier) realistisher mee vliegt. Komt waarschijnlijk nog wel hoor. Nu eerst rondjes zoals tiger_bel (pa) | ||
| | |
| | #308 (permalink) |
| Zoals beloofd 1 - MAIN ROTOR ![]() 2 - MAIN ROTOR FLY BAR ![]() 3 - SWAH PLATES ![]() 4 - MAIN ROTOR COMPLEET ![]() 5 - MAIN CHASSIS ![]() 6 - MAIN CHASSIS MET ROTOR ![]() 7 - COMPLEET CHASSIS MET ROTOR + STAART ![]() 8 - COMPLEET CHASSIS MET ROTOR + STAART + MOTOR + REGELAAR ![]() 9 - COMPLEET CHASSIS MET ROTOR + STAART + MOTOR + REGELAAR EN ROTORBLADEN ![]() 10 - COMPLEET CHASSIS MET ROTOR + STAART + MOTOR + REGELAAR EN ROTORBLADEN EN CANOPY ![]() De rest van de foto´s volgen nog Misschien dat ik vanavond, alvast wel even mijn CANOPY ga bestickeren....uiteraard verschijnen die vanzelf dan weer Met dan aan (The Ice Factory) Richard tot zover bedankt voor al je tijd en HULP kerel
__________________ DX7 * Quad * FPV * |
| | |
| | #310 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #314 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ | |
| | |
| | #315 (permalink) |
| Lid sinds: 31 december 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 42
|
ik heb ze bij http://www.raptor-store.de/ besteld samen met mijn extra canopy en stickerset
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |