![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2007 Locatie: soesterberg
|
je hebt een goeie zender gekocht en veel gaan oefenen op de sim,,, en ja de gyro 401 is een van de betere gyro's en jammer dat het geen zoom word,, wat voor een beginner belangrijk is dat de onderdelen wel te verkrijgen zijn,, het klopt dat protech een beetje worstelt met leveren maarre wat wil je hun fabriek is net afgefikt en ze zijn hard bezig om het weer op rolltjes te krijgen,, maar veel geluk bij het kiezen van de heli maak niet uit welke je kiest zullen allebei hele goede hekli's zijn groetjes baileys
__________________ LOGO 500 |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 31 december 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 42
|
ja heeft idd met die brand te maken, das natuurlijk balen voor hun maar ik ga straks niet weken of maanden zitten wachten op onderdelen. Mijn eerste keus was ook de 450 zoom. Ik denk dat het nu de Mini Titan 325 word.Lees heel veel positieve ervaringen met deze heli
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| | #48 (permalink) | |
| Guest
| Dit is op 14 mei jl, gepost op het Protech forum Citaat:
Opm. Als beginned Heli vlieger wel een trainingskruis en evt. Fly Bar gewichten (PV082 | |
|
| | #49 (permalink) |
|
dan word het de volgende setup Mini Titan 325 met brushless en esc MX12 zender Futaba Gyro GY401 + Servo S9254 welke servo's heb ik nog nodig ?? Hitec Servo HS-56HB of bijv. Robbe Futaba S3101 als lader dacht ik een Ultramat 14 met een Robbe Lipoly balancer
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| | #53 (permalink) |
|
ok dan word het dus de #4710-A11 , adviesprijs 289 euro maar nu zag ik deze heli bij http://www.rchelistore.com/ voor slechts 215 euro. iemand ervaring met deze shop ?? Wil hem graag bij mijn eigen shop halen maar prijsverschil is wel erg groot
| | |
| | #55 (permalink) | |
| Citaat:
ja is mijn bedoeling ook Scheelt ook versturen enz. maar zag ze voor zo 250 euro overal , en nu ineens 219 Zal vrijdag naar hem toegaan
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- | |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Rchelistore is een harstikke goede shop.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #57 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 mei 2007 Locatie: Brugge
| Citaat:
| |
| | |
| | #58 (permalink) | ||
| Citaat:
de rest haal ik gewoon bij mijn eigen shop
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |