![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 31 december 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 42
|
imbus etc. is geen probleem, die heb ik ook nodig voor mijn MT bijv. dacht meer aan tools om pitch etc. te controleren bijv.
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Citaat:
thnx
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- | |
| | |
| | #65 (permalink) |
|
ok ben er uit....... dit word mijn definitieve setup. MX 12 zender met R700 ontvanger Mini Titan 325 met brushless en esc ( 4710-A11) Futaba Gyro GY401 + FS61 Carbon Speed Digital Robbe FS60 servo's Ultramat 14 met een Flightpower balancer FLIGHTPOWER 3S1P 11.1V 2150mAh Li-Po
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Goede keuzes, proficiat! Eigenlijk allemaal top spul. De MT vliegt wel graag op goede lipo's, beneden de 15C kreeg ik problemen. Ik zou wel in het begin je gascurves/toerental wat lager houden want die FP lipo's doen het erg goed op de stock motor met 13 tands tandwieltje. Ik heb een FP 25 evo 2170, die sleurt de MT mee alsof het vliegerpapier is. Ik vlieg met de ESC op governor mode nog niet boven de 85%. Wel met volledige swashplate uitslagen en -10 +10 pitch. Ben begonnen met 70% vlakke curve in Idle-up mode en vrij kleine uitslagen op mijn swashplate. Eric |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 45
|
Als je voor de mini-T gaat dan is de S9254 servo te zwaar voor op de staart. Deze servo wordt gebruikt voor de grotere heli's ! De s9650 is daarvoor wel geschikt alsook de nagelnieuwe S9257 ! Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R |
| | |
| | #70 (permalink) | |
| Citaat:
Heb wel dezelfde staartservo als The ICE Factory, en die doet het bij mij tot nu toe prima, ben dan ook nog geen 3D vlieger Houd er wel rekening mee als je toch kiest voor de Hitecs, dat de servos uitgevuld moeten worden om mooi recht onder de swashplate uit te komen met je stuurstangen en de openingen in de servohouders moeten ook een beetje uitgevijlt worden om de wat bredere servo te laten passen. Op zich zo gedaan, echter wel fijn als je het van te voren weet. Dan kun je je openingen pas maken voordat je alles monteert en heb je meer ruimte om te vijlen/dremelen. Eric | |
| | |
| | #71 (permalink) |
|
ok ff anders, wat zijn de beste voor de swash en voor de staart ?? merk en type ?? Zit vaak maar paar euro verschil in en hoef daar echt niet op te bezuinigen. Wil gewoon heel goed spul aanschaffen. De Robbe Digital is zelfs bij Robbe niet op voorraad lees ik net via mail.
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 45
| Citaat:
Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R | |
| | |
| | #73 (permalink) |
|
De HS65MG servo's (die ik dus heb op de swash) worden op veel forums als favoriet gekozen omdat ze gewoon goed vliegen en behoorlijk crashbestendig zijn, sommige hebben al 6 zware crashes achter de rug zonder een servo te hoeven vervangen. Vind ik geen onbelangrijk gegeven, Je draait gegarandeerd een keer een blad de grond in of erger. Voor de staart kan je gaan voor de 9650 (beetje oud al, maar schijnbaar erg populair) maar er zijn M.I. meer goede digitale servo's. Misschien dat iemand anders hier wat zinnigs over kan zeggen?
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Guest
|
Voor mijn (bestellen na de eind-examens, anders zit ik alleen maar te sleutelen & te vliegen zou deze veel verschil maken met de S9650 ? Want de Tiny S (Speed (4.8V): 0.12sec/60 ) is iets sneller dan de S9650 (Speed (4.8v: 0.14/60) de S9650 heeft meer torque, maar heb je dat nodig als staartservo op zo'n heli ? Laat even weten wat jullie er over denken, Rens |
|
| | #75 (permalink) |
|
moet je Lipo's ook ontladen ??? de Ultramat 14 kan dit niet zag ik. Beter een nemen die ook kan ontladen ??
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |