![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #751 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Het probleem bevind zich in de bovenste mixer armpjes die de pitch van je hoofdbladen aanstuurt. Deze zijn (soms)een beetje te flexibel als je andere bladen monteert. Ik heb gehoord dat er nieuwe (sterkere) kunststof mixer armpjes door TT op de markt zijn gebracht, maar deze schijnen het zelfde artikelnummer te hebben als de oude, dus blijft het gokken als je ze besteld... Ik heb gekozen voor een upgrade naar een Kasama kop om alles meteen uit te sluiten, maar je kan het bladspoorprobleem waarschijnlijk al oplossen door de bovenste mixer armpjes te vervangen door de Alluminum armpjes van TT (part: PV0805). Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #753 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Zie ietsje lager Inmiddels erg gezakt.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #755 (permalink) |
| Lid sinds: 31 december 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 41
|
Zo vanmiddag maar weer eens proberen wat lipo's leeg te vliegen , staat wel behoorlijk wat wind maar dat gaat wel goed komen hoop ik
__________________ --Sanwa M11--Mugen MBX ECO Tekin powered-- Mugen MBX6 EU OS Speed powered -- Corally RDX Phi LRP-- |
| | |
| | #756 (permalink) |
| Lid sinds: 24 oktober 2005
|
Ik ga binnen kort ook de mini titan kopen maar heeft er niemand een andere motor dan de standart? Zijn daar echt alle figuren mee te vliegen? Zonee met welke motor dan wel? (Dit bepaald of ik de kit met motor/ESC koop of zonder)
|
| | |
| | #757 (permalink) |
|
Hoi Manuel, Voordat je alle figuren geleerd hebt, ben je denk ik alweer aan een nieuwe motor toe Hier een filmpje van een volledig standaard Minititan met standaard motor en regelaar: http://www.holmesrc.com/files/E325video1.wmv Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #758 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 oktober 2005
| Citaat:
| |
| | |
| | #759 (permalink) |
|
2100 Mah 3s1 Lipo, de standaard ESC/Motor kan niet met 4S belast worden trouwens. De minititan vliegt prima op 3S, Je moet wel goede lipo's kopen vanaf 2100 Mah 20C, flightpower, kongpower, airthunder, kokam.... Met 4S verander je hem in een soort raket vind ik, wel geinig zoveel power, maar zeker niet nodig... Eric
| | |
| | #760 (permalink) |
|
Inmiddels ook bezig met de bouw van mijn Mini Titan. Voorlopig nog geen problemen tegen gekomen en bouwen gaat erg prettig. Wel even wennen aan de kleine schroeven zeg. Op de 1/10 auto modellen waar ik normaal mee bezig ben is alles altijd wel velen malen groter. Op mijn eigen site ben ik met een verslagje van de bouw bezig nog niet af de heli is ook nog niet af maar ben aardig op weg. Hier en daar wel wat optie onderdelen die ik er al op schroef. Hier linkie naar me site waar het verslag staat: GDesigns.nl • Reviews & Artikelen pagina Hier onder wat foto's van tijdens de bouwen. Op me site staan/komen er nog veel meer. Morgen weer verder met de bouw denk ik. ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #761 (permalink) |
|
| | |
| | #764 (permalink) |
|
Ik ben bezig om alles een beetje af te stellen. Servo's, regelaar en gyro enzo. Echter werkt mijn regelaar (Ace BLC-40 stock ESC) niet helemaal mee. Als mijn gas op de zender in full throttle staat is mijn regelaar in idle. Opzich zou je zeggen dat dit zo opgelost is door het throttle reverse te gebruiken. Persoonlijk heb ik dat meestal liever niet maar als niet anders kan dan moeten we die maar instellen. Iemand een idee hoe ik de regelaar weer opnieuw kan instellen op mijn gas zodat deze wel juist staat zonder throttle reverse te gebruiken? Of gebruiken jullie ook throttle revese op het gas kanaal?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |