![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2008 Locatie: Moerkapelle Leeftijd: 28
|
Goede middag mannen, na heel wat zoeken op het forum toch niet tegen gekomen helaas. maar ik zoek voor een kennis de instellingen voor een FF9 i.c.m. een KDS 450.. nu weet ik niet of de heli daarvoor erg belangrijk is, of dat het ook een andere heli mag/kan zijn. iemand die hem kan helpen? mvg Joris
__________________ Sky High: Thunder Tiger Mini Titan 325 transmitted by Spektrum DX-7 Location: www.RCUnited.com |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
nee het gaat meer over de instellingen, dus welke kanaal je wat moet toewijzen op hoeveel je pitch etc moet staan..
__________________ Sky High: Thunder Tiger Mini Titan 325 transmitted by Spektrum DX-7 Location: www.RCUnited.com |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 januari 2008 Locatie: Lelystad
| Citaat:
1: Rolroer 2: Hoogteroer 3: Gas 4: Roer 5: Gyro 6: Pitch. Kanaal 7, 8 en 9(alleen in pcm mode) kan je zelf toewijzen aan een schakelaar. Standaard zou ik beginnen in default modus met de servo uitslag van alles op van -100 naar +100, daarna pas gaan finetunen. En als je dat gaat doen: even de motor loskoppelen! http://airtoimedia.nl/Web/Upload/Cor...andleiding.pdf | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
tis allemaal gelukt, bedankt he!
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ff9, instellen, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |