![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2009 Locatie: te ver om de fiets te pakken Leeftijd: 28
|
hallo, ik ben nieuw hier en ook nieuw in de rc heli wereld nou heeft de motor alle tandjes van de maingear afgejoekelt en nu ben ik het tandwiel aan het vervangen, nou heb ik met mijn stomme kop de one way bearing er uitgeperst en nu bij het krijgen van het nieuwe tandwiel weet ik niet meer hoe de one way bearing er in moet.. kan mij hier iemand mee helpen met behulp van een fototje ofzoiets, ik kan het namelijk in de beschrijving nergens vinden, en zijn er ook main gears te koop met het lager er al in? en zijn er ook sterkere main gears te koop? groet
__________________ tamiya ta05/kyosho dbx/hpi baja 5b SS/hpi savage/hpi savage XL+ trailer/bleustreak 800 speedboat/esky belt cp V2/copter x 450 in aanbouw. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
|
Welkom In de one way bearing zitten busjes die maar 1 kant opdraaien. Stop de one way auto-drive schaft in de one way bearing en je merkt dat. De bedoeling is dat het bovenste tandwiel het onderste meeneemt, als de motor draait. Volgens mij kom je er hiermee uit Groeten Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2009 Locatie: te ver om de fiets te pakken Leeftijd: 28
|
goed bezig, ik had het ook al zo geprobeerd maar wou toch ff wat zekerheid hebben voor ik hem vol optoer groet
__________________ tamiya ta05/kyosho dbx/hpi baja 5b SS/hpi savage/hpi savage XL+ trailer/bleustreak 800 speedboat/esky belt cp V2/copter x 450 in aanbouw. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |