![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 34
| Citaat:
Voordeel ook is dat je een beetje 2,4GHz zender veel fijner kan inregelen! En het is velen malen minder storingsgevoelig!
__________________ Greetz Wesly | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 december 2006 Locatie: Capelle a/d IJssel Leeftijd: 41
|
Thnx voor de uitleg/info. Heb de Futaba 7C gekocht. Nu even wachten op de post...
__________________ Groeten, Joris Op stapel: U-boot VII-C U-96 en Italeri S-100 "Some ships are desingned to sink... Others require our assistance" (N. Zelk) |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2006 Locatie: Holland Leeftijd: 41
|
Jongens...............kan iemand van jullie mij iets vertellen? Ik vraag me stellig af ofdat een Canopy van een Trex450SE (of een Trex450 SEV2) zou passen op mijn KDS450S. Gaat dat lukken?? iemand van jullie hier ervaring mee? Of moet er dan wel erg veel versleuteld worden aan dat Trex450 kapje om passend te maken voor een KDS450S? Dank voor de hulp. Vr GR E |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009 Locatie: Ede Leeftijd: 33
|
Heerlijk windstil weer nu. Net nog even 2 lipo's leeggevlogen en voor het eerst zonder trainingskruis
__________________ Picooz, Walkera 4#3, 4#3B V2, Mini Zoom EP 100 3Blades, KDS 450s, Copterx 450AE V2 in opbouw |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Gisteravond een bestelling gedaan van 3 stuks Hitec HS65MG (metal gears) voor op mijn 'kale' KDS450SV. Vlieg nu nog met HXT 9 grams analoge servo's op de Swash.(al 100 vluchtjes mee gedraaid) Werkt heel goed, maar wil niet het moment meemaken dat binnenkort er een tandwieltje plots gestript wordt van 1 van die servo's tijdens een vluchtje omdat ik dan net even iets te 'gek' deed met een bepaalde vliegbeweging. De KDS800 Gyro werkt perfect. Staart haarstrak en ook op doorvlucht met aardig de snelheid erin en dan ook nog met een straffe wind blijft de heli perfect zijn weg vervolgen. Punch outs ook met strak blijvende staart. Genieten jongens. PS: iemand nog advies over die Canopy???? Vr GR Erwin |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2008 Locatie: Texel Leeftijd: 17
| Citaat:
wat voor servo heb je op de staart, want mijn kds wil bij het snelle dalen nog wel eens wat uitschieten... (stijgen gaat prima). Ik heb dus gewoon mijn 9gr towerpro erop zitten?
__________________ Vriendelijke groeten, Dennis -- KDS450s -- Mini Titan Agusta -- | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ Greetz Wesly | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 februari 2008 Locatie: Alkmaar
| Citaat:
__________________ Sponsored by Copter solutions Vliegen bij E.V.A. met een E-sky Hunter, Hirobo Quark, T-rex 250,T-rex 450 Pro, HK500GT, T-rex 600 & T-rex 700 3G | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2008 Locatie: Alkmaar
| Jawel hoor, zitten gewoon vast met een schroefje.
__________________ Sponsored by Copter solutions Vliegen bij E.V.A. met een E-sky Hunter, Hirobo Quark, T-rex 250,T-rex 450 Pro, HK500GT, T-rex 600 & T-rex 700 3G |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Snipes...............ik denk dat hij bedoeld om gaatjes te gaan boren in het frame op een net iets andere plaats (naar voren) zodat die mount staafjes dan wel op de juiste plek komen te zitten voor die canopy van een Trex450. Heb ik dat correct?? Vr GR E |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2008 Locatie: Texel Leeftijd: 17
|
ik heb de mounting staafjes ook verplaatst voor de standaard canopy omdat het met een dikke accu niet goed past... ik heb het zo gedaan: --> schroefjes losgemaakt. --> aan een kant kan je gewoon een schroefje naar voren verplaatst in het gaatje van een open gebleven servo mount. --> aan de andere kant heb ik de servo schroef losgemaakt, en een langere schroef er vanaf de andere kant ingedaan. en zo zijn de mounting staafjes naar voren verplaatst zonder te boren...
__________________ Vriendelijke groeten, Dennis -- KDS450s -- Mini Titan Agusta -- |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |