![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: Aartselaar Leeftijd: 25
|
vanaf januari komen de nieuwe datums erop, je kan vrij komen vliegen. Het kost je 5€ voor de avond, meestal van 20.00u tot 23.00u.
__________________ T-Rex 600esp,T-Rex 450 pro,T-Rex 250, HK-450 in md500 , 3D-storm, Dualsky Breeze Pro, Parkzone P-51D Mustang ----Futaba FF10 Fasst,spektrum Laatst gewijzigd door bd87; 27 november 2009 om 20:04 |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Antwerp Leeftijd: 34
| Citaat:
8:00 lig ik liefst nog in pyjama in bed of zetel
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2008 Locatie: Moerbeke-Waas Leeftijd: 30
|
Tis triestig gesteld met clubs in antwerpen-oost vlaanderen, ofwel wachtlijsten ofwel geen heli's... Rotorfun in bavegem is intressant maar wel is wel een eindje van antwerpen. Voor de rest bitter weinig...leren doe ik op mezelf en dat lukt vrij aardig al zeg ik het zelf maar met mensen die je kunnen helpen zal het idd vlotter verlopen. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Antwerp Leeftijd: 34
| nog geen ervaring, maar had ze ook al gecontacteerd. ben wel van plan om eens langs te gaan.
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2009 Leeftijd: 35
|
Heyhey Ik ben lid van pegasus in Beveren... Officieel vliegen we daar niet met heli, er zijn er enkele, waaronder mezelf, die af en toe de mogelijkheid hebben... Ook al met wachtlijst tegenwoordig... Ik weet wel zeker dat ze geen helipiloten zullen toelaten... Succes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |