![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2008 Locatie: Haastrecht - Holland
|
Beste mensen, ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen/meningen zijn over deze heli. Mvg Ruben
__________________ Esky Lama v3 ~ 10 Februari heb ik de KDS 450C ~ |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: Alkmaar
| Citaat:
Erik
__________________ Blade mSR -_- Blade 120SR -_- Blade mCP X -_- SJM 180 -_- Trex 250 se -_- MSH Prôtos 500 -_- Trex 500 ESP | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2009 Locatie: Tilburg Leeftijd: 32
|
Ik heb de C versie nu 3 a 4 weken in bezit. Bevalt goed, ik heb er alleen pas 1 of 2 vluchtjes mee gemaakt. Ben nog druk aan het simmen op de PC. Bij wat beter weer zal ik wat meer echt gaan vliegen |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Esky Lama v3 ~ 10 Februari heb ik de KDS 450C ~ | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
nee ik heb hem nog niet ik ben van plan om hem met mijn verjaardag te kopen(10 feb) ik heb al een keer gevlogen met een trex 600 en ik vlieg al bijna 2 jaar met realflight. dankje wel voor je reactie, ik hoor eigenlijk alleen maar positieve dingen over de 450 c versie. Mvg Ruben
__________________ Esky Lama v3 ~ 10 Februari heb ik de KDS 450C ~ Laatst gewijzigd door Rc4life; 1 januari 2010 om 15:30 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Blade mSR -_- Blade 120SR -_- Blade mCP X -_- SJM 180 -_- Trex 250 se -_- MSH Prôtos 500 -_- Trex 500 ESP | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
nee de eco 8 is nog niet klaar maar ik heb hem gewoon in me naam staan. iemand die ik tegen kwam een keer toen ik aan het vissen wat liet me even vliegen met een trex 600 nitro, maar die had nog een ecotje liggen thuis en daar deed hij niets meer mee dus daar kan ik dan lekker mee oefenen tot ik de kds heb. Mvg ruben
__________________ Esky Lama v3 ~ 10 Februari heb ik de KDS 450C ~ |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ Blade mSR -_- Blade 120SR -_- Blade mCP X -_- SJM 180 -_- Trex 250 se -_- MSH Prôtos 500 -_- Trex 500 ESP | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 63
|
Ik vlieg al 1,5 jaar met de (GL) KDS 450C versie, en ben daar zeer tevreden over. Zowel frame als alu onderdelen van kop en staart zijn oersterk en de vliegeigenschappen doen niet onder voor Trex. (dit laatste volgens iemand die veel meer ervaring heeft dan ikzelf). Ik heb er echter niet de KDS electronica in maar Graupner.(MX16) Ook belangrijk, onderdelen zijn, ook in Nederland, zeer snel te verkrijgen voor een heel redelijke prijs. Veel succes met je keuze. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
| Citaat:
Hij vliegt zeker niet verkeerd. Maar als je snel meer wilt dan is de aanschaf van een goede computerzender eigenlijk belangrijker als de heli die je ermee vliegt. En ben het ook met je eens dat er in nederland momenteel echt wel "goede" helikopter speciaalzaken zijn waar je echt goede ondersteuning/hulp kan krijgen en voldoende voorraad is om snel weer te kunnen vliegen. Kost soms ietsje meer (je krijgt ook meer), maar is het niet goed dan wordt het heel snel opgelost en je hoeft niet te duimen dat het door de douane heen glipt.. Maar om die discussie te voeren hebben we een speciaal draadje op het MBF: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1511001 Zelf even van uit het niets iemands T700 besturen (zonder leskabel) lijkt me ook wat hoog gegrepen trouwens, aparte vent die dat toelaat
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Mvg Ruben
__________________ Esky Lama v3 ~ 10 Februari heb ik de KDS 450C ~ | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb alleen gevlogen met een trex 600 met leskabel van een man die ook les gaf. Ruben
__________________ Esky Lama v3 ~ 10 Februari heb ik de KDS 450C ~ Laatst gewijzigd door Rc4life; 2 januari 2010 om 11:15 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |