![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 juli 2009
|
Hallo, Ik heb een invulblad gemaakt in excel formaat voor het invullen van uw instellingen voor heli met MX 12. Maar aangezien je hier geen bijlage kunt maken gelieve een mailtje te sturen en dan zend ik de file door. Graag reacties . Groeten Guy |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 juli 2009
|
He mannen het gaat hier niet om een setup van een heli maar om je eigen gegevens voon een zender Graupner MX 12 op paiper te zetten of op te slaan op je pc en je eigen gegevens bij te houden.Het gaat hier niet om een setup want die zijn voor elke heli anders. Groeten Guy Laatst gewijzigd door EricW; 30 december 2009 om 22:09 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2004 Locatie: Aalter [.be] Leeftijd: 31
|
het was me aan de hand van het eerste bericht ook niet helemaal duidelijk waar het over ging, maar ben nu ook mee.. mooi initiatief hoor
__________________ logo 400SE logo 600 Laatst gewijzigd door EricW; 30 december 2009 om 22:15 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2007 Locatie: Veurne (B)
|
Hallo, Ik vind het een zeer goed plan.Ik schrijf de instellingen nu ook allemaal op papier,je duwd vlug eens op de verkeerde knop met de gevolgen dat de instellingen weg zijn. Het lijkt allemaal simpel maar ge moet er maar aan denken en uitvoeren. Proficiat. Groeten. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2004 Locatie: Gistel België Leeftijd: 40
|
Tip van de ene Guy aan de andere Guy : als je relatief nieuw bent, neem de tijd om je effe voor te stellen en een klein beetje meer duiding te geven bij wat je vraagt/aanbiedt ... helps wonders ! @ketnetje : als de Governor en/of gyro bij je nieuwe FBL setup niét helemaal naar wens performt, halfke valium op geregelde tijdstippen ...
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR Laatst gewijzigd door EricW; 30 december 2009 om 22:14 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
|
Hoi guy, Eventueel mag je die sheet ook op mijn ftp server zetten : pm me voor de url (anders krijg ik attacks) Gewoon rechtsklikken op je excelsheet (in windows verkenner), dan copy kiezen. Vervolgens met internet exporer naar bovenstaande site surfen, in het menu "beeld" kies je dan "ftp site in windows verkenner openen" en tot slot paste je de file daar. Files op de ftp server worden na 3 dagen automatisch verwijderd, dus geef me een seintje als ie derop staat, dan geef ik hem een permanent plaatsje op de webserver. Laatst gewijzigd door u4eake; 11 januari 2010 om 09:25 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
|
Dag Guy, Allereerst de beste wensen voor 2010 aan jou en iedereen hier op het forum ik had je ge- pm'd om ook de sheet te mogen ontvangen, het worden drukke momenten voor jou neem ik aan
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |