![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173) Leeftijd: 46
|
Ik heb een zenderpult gekregen voor de FF9, want die zou ook voor de FF10 (CG 2,4) geschikt zijn. Nu past ´ie bijna volgens mij, maar valt er niet helemaal goed in. Zijn er meer mensen die die ervaring hebben? Voordat ik ga snijden, zagen of vijlen (wat is het verstandigste) in dat plexiglas, wil ik toch eerst even informeren of dit klopt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2007 Locatie: overijssel Leeftijd: 35
|
Leg anders even uit wat er niet past. Ik heb een ff9 met futaba zenderpult, maar deze zit redelijk vast geklikt. Je zou haast denken dat hij er niet voor gemaakt is maar past zeker.
__________________ FF9, PIPER PAWNEE 18 cc benzine, GILES 202 8,5 cc s&k , SWIFT, BELTCP, HK450, depron yak54, f16, piaget, malibu f3p, Horrman tk08, Marder met elcon xl, reely rex-x |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173) Leeftijd: 46
|
De breedte gaat prima, maar de onderrand past net niet binnen het open gedeelte van het plexiglas. Ik zal van het weekend ff een foto maken mocht het onduidelijk blijven. Was alleen benieuwd of er meer mensen zijn met de FF10, want het lijkt toch alsof de afmetingen van de 10 iets groter zijn alhoewel dat slechts 3 mm zou zijn in de hoogte |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ondanks alle tegengestelde berichten van ondernemers is de zenderpult voor de FF10 een apart artikel. De FF10 heeft namelijk een grotere behuizing ookal lijkt het van niet. Kan ´m gelukkig nog ruilen en dat ga ik morgen doen in Pijnacker. Eind goed, al goed .... Wilde het toch even laten weten voor anderen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |