![]() |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Even uit voorzorg, winkel besprekingne zijn hier niet toegestaan....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2009 Locatie: Wolvertem Leeftijd: 44
|
Sommige modellen van Kyosho zijn erg populair. Ik heb 6 maanden moeten wachten op de Kyosho EP50 Focke Wulf 190.. Ik heb toen maar een Hein 50 EP besteld uit dezelfde reeks, zodat ik toch al verder kon. Die was wel beschikbaar en na een week of 2 leverbaar. Ik geloof niet dat het een probleem bij de winkel is.
|
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Volgens Kyosho Duitsland eerst weer leverbaar in de 22KW (eind Mei) KYOSHO - BK#EP Macchi M33 50 Berlinski verkoopt er een via Ebay. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Johan bedankt voor de info, nu weet ik in iedergeval wat ik kan verwachten. Wel heel jammer want de watervliegmeting zit er voor mij dan niet in. Ik ben ook al rond aan het kijken voor een vergelijkbaar kistje maar die liggen niet zo dik bezaait. Gr pascal |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
| Macchi M33 50 Kyosho GP Wasserflugzeug 11079 bei eBay.de: Motorflugzeuge (endet 21.02.10 15:02:55 MEZ) Ofwel Andys Hobbyshop - Modellbau + Basteln Het GP model. Gewoon laten opsturen. Ik heb daar al zoveel weggehaald. Prima shop, en heeft vast nog wat staan. Op een bestelling bij een winkel mag je terug komen als men niet kan leveren. Zeker als je het sinterklaas- en kerstmannenstadium van wachten bent gepasseerd. Als rap alternatief heb je Calmatoos met drijvers van Der Schweighofer? Of PAF... of zelfbouw... Maar de Macchi M.33 is wel een heel fraai kistje... Laatst gewijzigd door H.B.Busking; 5 februari 2010 om 21:32 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Dankje Gr pascal | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Mvg Johan
__________________ | |
| | |