| | | | ||||
![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 55
|
hoi mede hobbyisten . Ik zit met een probleem ik ben een trike aan bouwen het onderstel was geen punt ik heb zelf met trike gevlogen dus dat kwam wel goed . Maar toen begon het de vleugel ik krijg het niet voor mekaar om de vleugel goed te krijgen ik heb een tekening gehad van de echte maar met het toestel mee verkocht . nu is mijn vraag of er iemand is die al eens een vleugel gebouwd heeft maar dan wel met de ribben er in voor de ronding leading edge . We hebben het vandaag zonder geprobeerd maar dat werkt niet de spanw- is ongeveer 2 mtr . Ik ben een heli vlieger en niet zo veel verstand van vleugels tenzij ze heel snel rond draaien . Het gewicht van het toestel is ongeveer 2.5 kg . bvd arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2010 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Ederveen
|
Arie, Bedoel je zoiets? Picasa-webalbums - Biggs - trike Voor info, neem contact op met Joost Hendriksen, hier bekend op het forum onder : jbt.hendriksen |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hallo nee dat is het niet ik zoek een delta vleugel met een vleugel profiel . Zie You tube ulm romain Gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2010 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 36
| AviationProducts E Kijk eens bij de schaal modellen. Zit wel te spelen met het idee om dit als oud ulv vlieger ook eens aan te schaffen. Zelf zo'n vleugel maken leek me teveel werk.
__________________ voor Foto’s van The Wings hier klikken Laatst gewijzigd door sanka; 9 februari 2010 om 11:19 |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
SANKA geweldig dit is wat ik zoek bij aviation products alleen jammer dat hun prijslijst niet werkt ik ben bang dat ik van me stoel val maar ben toch wel benieuwd . bedankt gr Arie Ondertussen de prijzen gevonden. rond de 300 euro, dat valt nog wel mee.
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2010 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Laatst gewijzigd door de oude; 9 februari 2010 om 17:55 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 36
|
Prijzen vond ik ook wel reeel. Als je dit voor elkaar krijgt, laat het ons wel zien aub. Sucses ermee. Frank.
__________________ voor Foto’s van The Wings hier klikken |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Dat doe ik zeker maar het zal nog even duren ik ben ook nog druk met de organisatie van een heli weekend met funwedstrijd dat gaat nog wat tijd kosten . zie onder helicopter meetings . Gr arie
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |