![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2009 Leeftijd: 17
|
Hallo allemaal, Ik zou graag van jullie een paar suggesties voor een motor (+ prop) krijgen voor dit vliegtuig: HobbyKing Online R/C Hobby Store : SkyFun Jet w/ Brushless Motor ARF $63.29 En dan op deze accu: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2200mAh 4S 30C Lipo Pack $23.99 het is dus de bedoeling dat ie zo hard mogelijk gaat Ik hoor het graag, Mvg jordi |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
Bij dit vliegtuig staat gewoon aangegeven welke motor goed is. en als je de reviews leest staan er nog andere opties mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
Het zou dan wel helpen als je even aangeeft wat voor reacties dan wel. Bij die reviews staan een heleboel opties, daar vraag je toch naar?
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ik wou een motor, die echt max max snelheid kan geven op een funjet op 4s... Er staan idd wel aantal opties, maar dacht mischien heeft iemand wel een heel goede motor in gedachten, dan doe ik die. En, slechte ervaring met hk motoren... nooid gehad heb al 2 verschillende, ook alle andere producten bevallen me top :P Maar als iemand dus nog een suggestie heeft... ik hoor het graag Mvg jordi |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 30
| Citaat:
Echt hard gaat niet lukken, want dan klapt ie uit elkaar. Het is dan ook zeker geen funjet achtig model, lijkt er alleen wat op! Als je iets beter leest dan staat het er zelfs bij (quote tekst): The Skyfun can be used by novice and advanced pilots alike. With a maximum speed of 100km/h and a slow stall speed Er zit al een motortje bij, en gezien het model zal die zo een 80+Kmh halen. Een andere motor heeft dus niet veel nut. Koop anders gewoon een funjet+ http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=5222 Die lipo die je zelf aan gaf+ 2x http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...3.4g_/_0.10sec + http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...eed_Controller En een 5x5 prop en dat gaat richting de 200km/h
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. Laatst gewijzigd door r.marijnissen; 12 februari 2010 om 21:15 | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Maare, hardstike bedankt hier heb ik wat aan! Mvg jordi | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 26
|
even omhoog halen... ik heb dit toestel 2dehands van iemand kunnen overnemen. nu zou ik er graag morgen eens wat mee rondvliegen... deze motor zit er nu in HobbyKing Online R/C Hobby Store : TP 450-Size 2415-09T Brushless Heli Motor 2700kv er zit een 6x5prop op wat me groot lijkt... er zit een 40amp esc in. ik heb 2200mah 3cell 20c lipokes maar ook 2200 4cell 50c lipokes (en eventueel een 60amp esc) welke combo en welke prop zou ik het best monteren?? groeten
__________________ hold your stick or loose your balls |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 30
|
En heb je al wat geprobeerd? 4 cell is teveel. 6x5 is echt zwaar voor zon motortje. Ik zou er eerder een 4.75x4.75 of 5x5 opzetten en op 3 cell. 6x4/6x5 kan je proberen maar ik sta er niet van te kijken als hij dan in korte tijd eens doorbrand.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |