![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
ja hij is er .. ik heb hem vandaag besteld,... !!! http://www.multiplex-rc.de/cms/vorschau/upload/d_katalog/2010_funjet_ultra_d.pdf over de 200 kmh |
|
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
En de gewone FunJet kan ook dik 200km/u halen, net welke setup je erin doet. Met 4S 2500mAh 35C LiPo, Turnigy 2836-3200kV 28mm buitenloper en APC-E 5,25x6,25" geen enkel probleem (210km/u met radar bij windstil weer). Zeker als je de twee tanks eraf snijdt. Als ik naar het grijs op de foto kijk, zijn bij dit model ook gewoon de tanks eraf gesneden. Bij mijn EasyStar vleugel kreeg ik ook lichter grijs waar gesneden was.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Geloof er weinig van. De multiplex aandrijvingen die ik heb gezien op modellen waren ten eerste stervens duur en zo best presteerde ze ook weer niet. Bv de acromaster setup. HK versie doet echt niet onder van dat maar is minstens 50% goedkoper. Hoeveel cellen gaat ie? Staat alleen een artikel nummer. De meeste online op youtube draaien minstens 1kW om over de 200km/h te gaan. En wat is er anders?
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #5 (permalink) | |
De setup met de Turnigy 2836-3200kV deed 63A statisch op 4S, dus zo'n 840W. Waarschijnlijk was de accu de beperking.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Die 220km/h is gemeten in verticaal omlaag met ik denk motor uit en klapprop. Daarom is de accu zo groot. Heeft ie wat meer aantrekkingskracht richting aarde Voor Dean: Koop lekker een eigen setupje. Waarschijnlijk heb je dan meer voor minder. Kistjes zelf zijn goed betaalbaar......al blijft het een stukje tempex en dat is bi jde bouwmarkt of overige leveranciers een stuk goedkoper.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
echt hard gaat ie pas met een micro turbine
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Is de nieuwe Funjet nu echt ingrijpend gewijzigd (nieuw dunner vleugelprofiel)? Of hebben ze er alleen de tippen afgehaald?
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #9 (permalink) | |
![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Wouters modelbouw vertelde mij dat het veel stugger Elapor is (vergelijkbaar met de Blizzard) Het vorige model heb ik ook zelf al aangepast: 1. Funjet geschuurd 2. 25g/m² glasmat er overheen geepoxiet 3. de vleugeltippen afgesneden.. ging ook wel hard!! YouTube - Funjet aangepast en glad gemaakt met epoxy setup 4s met een 2w20 van HET Mazl.. |
|
| | #11 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
| Citaat:
__________________ Modelvliegclub de Sticks | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Ah OK, reservering. Dacht dat ie al ergens te krijgen was. Hebben ze aangegeven wat verwachte leverdatum is?
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |