![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 16 april 2008 Locatie: weer in Rotjeknor ! Leeftijd: 32
|
hey roel, ik probeer alleen onder de aandacht te brengen dat je ongeacht je ``skills`` altijd een ``faillure`` in je materiaal kan krijgen waardoor je toestel onbestuurbaar kan worden met desastreuze gevolgen. en of je kist dan op 100 meter bij je vandaan is of dat hij binnen 2 seconden over het hek iemands gezicht aan flarden maalt vind ik toch wel een aanzienlijk verschil. verder begrijp ik dat het onderwerp nog al gevoelig ligt. iedereen wil graag veilig zijn hobby kunnen uitoeffenen en je kunt ( en dat weet ik zelf donders goed ) deze hobby niet 100% safe maken maar je kunt er wel alles aan doen om zo dicht mogelijk bij die 100% te komen. daarbij komt dat ik het prophangen niet veroordeel alleen de locatie waar dit wordt uitgevoerd dat is het hete hangijzer. neem aan dat je dit begrijpt.................. ps de man die in het onderstaande artikel vermeld staat zal ook inderdaad alles gedaan hebben om ongelukken te voorkomen maar hij ligt wel mooi onder de grond. spijt komt altijd na de zonde ,maar daar hebben de slachtoffers geen klote aan ist wel ? Laatst gewijzigd door ultim@te; 9 maart 2010 om 21:15 |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33
|
Ik ben zeer regelmatig op de club, maar ik stoor me niet aan het gedrag wat je eerder noemt en heb niet het idee dat het gedrag specifiek extra gevaar met zich meebrengt. Ik ben wel benieuwd naar het percentage mensen dat zich eraan stoort bij ons op de club... Er zit inderdaad 'een' risico factor, dat zal ik niet ontkennen. Maar alle filmpjes die ik heb gezien van een hoverende kist die crashed, ploft het ding gewoon neer omdat het helemaal geen snelheid heeft (stuk of 5 a 6 op youtube). De vliegtuigen die hoger en gemiddeld 100 klm/uur vliegen en plots de ontvanger accu stopt ermee vind ik gevaarlijker, zoals die soms naar beneden tollen volgas, de baan die het vliegtuig zal volgen is moeilijk te voorspellen! EMCR is best een spectaculaire club waar je veel extreme dingen ziet vliegen; turbine jets, grote heli's en grote propellor kisten... Ik tip vrienden en familie vaak om eens te komen kijken en vind het ook leuk als er dan wat te beleven is. In deze zin is het volgens mij juist goed voor de hobby en voor de club. Sterker nog, ik hoop zelf aan het eind van het seizoen aan mijn prop te hangen
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG |
| | |
| | #78 (permalink) |
|
bij deze sluit ik deze discussie en hoop ik dat er een mooie zomer voor de deur staat waarin er hopelijk geen ongelukken zullen plaats vinden . dit laatste was het doel wat ik met deze discussie aan de kaak wou stellen en ik vind het zonde als dit op evt onverschilligheden uitloopt want dat is niet de intensie geweest. |
| | |
| | #79 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
| Citaat:
Het percentage ligt hoger dan je denkt , alleen de een durft het te zeggen en de ander durft het niet direct tegen de piloot te zeggen Ik stap direct er op af als ik het niet veilig vind
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes Laatst gewijzigd door butler; 9 maart 2010 om 22:43 | |
| | |
| | #80 (permalink) | |
| Citaat:
Maar bijvoorbeeld afgelopen zondag werd er flink op losgehovered! En ik heb je niet horen klagen, dus vindt je het niet storend... Kan ik dan toch concluderen?
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG | |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: de koepel Leeftijd: 30
| Citaat:
Yep , ik vond het prima zo
__________________ ik kan niet vliegen , ik voorkom alleen crashes | |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG | |
| | |
| | #83 (permalink) |
|
waar ik mij alleen aan stoor is dat diegene er al meerdere keren door het bestuur voor is geaarschuwd en het gebeurd nog steeds. en als ik door een klein stuurfoutje iets te dicht over de pits heen vlieg komen de diverse heren èèn voor èèn even langs om te melden dat dit niet mag . DAT IS PAS NAIEF !!!!! EN HYPOCRIET !!!! er wordt met 2 maten gemeten en daar hou ik niet van . roel ik praat er nog wel een keertje met je over op de club. |
| | |
| | #84 (permalink) |
|
Jullie worden kennelijk (ik ook regelmatig hoor) allebei 'gewaarschuwd', of liever gezegd gevraagd op te letten en bepaalde dingen niet te doen. Dus uit je verhaal kan ik nou niet bepaald opmaken dat er met twee maten gemeten wordt...
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
en we raken in een discussie die persoolijk uithaalt. laten we proberen het algemeen te houden heren.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2003 Locatie: Emmeloord
|
er kan beter worden gebouwt worden
__________________ Gr Guus Vliegt bij www.lvc-emmeloord.nl |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Toch gek, hè. Gebeurt hetzelfde pal naast onze voordeur, hoor je er echt HELEMAAL niets over... Aéromodélisme à Crozon (29). Un avion percute mortellement un spectateur - L'actualité de Crozon est sur Le Télégramme Modellflugzeug erschlägt Pensionisten - Welt - Österreich / oe24.at
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Heren hoe erg het ook is voor de getroffene ,we rijden ook allemaal in een auto en zetten ook niet elk ongeluk met een auto hier neer . Is dit nodig? Dit is gewoon een overdenking van mijn kant . Groeten Wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |