![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Niemand schijnt dus te weten dat poedervormige nitro onlangs is ontwikkeld, omdat dat wel veilig verzonden kan worden, dit integenstelling tot de vloeibare vorm. Een paar Chinese webshops schijnen het volgende maand al in hun programma te voeren.. Sommige geven klanten, die meteen op de eerste van de volgende maand een bestelling plaatsen, er een gratis mengbekertje bij. Wat wil je nog meer?
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Een in normaal Engels geschreven handleiding natuurlijk Anders wordt het wel erg komisch.....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Die zit bij dat bekertje....
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Kijk dat zijn de berichten waar we op wachten Willen natuurlijk niet van dat bekende Aziatische engels
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Houd er wel rekening mee dat dit kanker verwekkend is !!
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
| Citaat:
Hans
__________________ Saewolf dynamisch, U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80". We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |