![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
hallo, ik heb even een vraagje. ik had ergens gelezen dat je bij de apotheker nitromethaan kon (en goedkoper) krijgen dus ik ernaar toe. en toe ik daar had gevraagd of ze nitromethaan hadden vroegen ze POEDERVORM? bestaat dit dan ook al zo ja kan je dit dan ook mengen met brandstof of weet iemand waar je het ergens anders goedkoop krijgt. mij de modelbouwwinkel moet ik dat de volle prijs betalen. kevin
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 20
|
ik denk niet dat je dit in poedervorm kunt mengen met je brandstof. het zal misschien wel oplossen, maar de vloeistof wordt er dikker door (denk maar aan: zout oplossen in water, of water toevoegen aan zout) wanneer je methanol verdampt, zal er dus een smurrie van olie en je opgeloste poeder (koek?) overblijven. maar inderdaad, ik had ook nog nooit gehoord van nitromethaan in poedervorm... en dan zal het ook vast niet zuiver zijn, want zuivere nitromethaan is vloeibaar, voor zover ik weet.
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Nitromentaan bestaat alleen als vloeibaar en is in apoteken duurder als in de modelbouwwinkel omdat het minder water bevat. En motoren lopen makkelijk zonder. Heb je dus niet nodig. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Kevin , Weet niet of je zelf al rond gekeken hebt. Nitromethane - China Nitromethane,Nitro,fuel nitromethane in Organic Intermediate vertelt dat het vloeibaar is Chemieforum.nl -> Nitromethaan is forum van chemie deskundigen. groet Harm
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
Heb je toevallig om nitroglycerine of allen "nitro" gevraagd? Dat zit namelijk in middelen tegen hartklachten.
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| als je om nitroglycerine vraagt staat er bij het afhalen een ME busje te wachten om eens te buurten.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
ja duidelijk.. RX only
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & www.RCFlyer.nl |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
Citaat:
geloof niet dat je motor er harder van gaat nee dat zal echt met nitromethaan moeten.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | ||
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
| Citaat:
Enig idee van hoeveel flesjes je dan nodig hebt ??? En hoeveel verzwakkend werk je eerst moet doen voor je zoiets kan doen ??? D'r zitten 200 doses in het flesje à 0,4mg das 80mg in een flesje .... Das nog niet genoeg om het behang van de muren te krijgen
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Kevin, gewoon naar W&W gaan joh. Niet gaan prutsen met brandstof. Zeker niet voor dat Coxje.
__________________ ME163, Viper Q500, Lazy Bee, Gnumpf GT, FJ Ultra, Stinger 40, Stinger 21, Kasumi 21, Dewoitine, Speedcobra, Parkmaster, Magic, Yak55SP, OMP Edge 540, Paraglider, etc. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |