![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Overigens zijn er in de buurt van Leiden voldoende vliegers.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2008 Locatie: Regio Arnhem Leeftijd: 39
|
Echt een briljant filmpje, je zou bijna denken dat het in scene gezet is. Jan, een simulator kost 20,- daarmee kun je heel veel oefenen zonder schade te vliegen. Veiliger en leuker, want als je na een halve minuut weer naar huis moet voor reparaties gaat de lol er ook snel vanaf. En ik zeg daarmee niet dat jij niet kunt vliegen, dat kan ik hier vandaan niet zien, maar een foutje is zo gemaakt. Als je zo hebt geoefend en je gaat ook nog vliegen met een ervaren piloot naast je, dan krijg je ook nog allerhande tips die voorkomen dat je inderdaad verkeerde gewoontes aanleert. Dat kan maar hoeft niet perse bij een club. Ik ben ook lid van een club. Maar ik heb meerdere mensen geholpen met de eerste vluchten op een ruime en veilige plek waar het lekker rustig is. Verder vlieg ik dan altijd met een leraar/leerling systeem waardoor er in geval van een foutje heel snel ingegrepen kan worden. Er is vast iemand in de buurt die je wil helpen. Laat inderdaad even weten in welke regio je woont/werkt, het wordt steeds later donker, dus na werktijd is natuurlijk ook mogelijk. Gr, Johan |
| |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 33
| Citaat:
geen winkel besprekingen in de zin van goed of slecht... geloof ik... Quartel Modelbouw B.V. Volgens mij is dit een erg goedkoop simulator pakketje. Bij deze winkel hebben ze vast wel een goedkope oplossing voor simpel simulator spelletje. Het gaat erom dat je met dit programma basic reflexen opbouwt. Dus als je omhoog moet, dat je niet eerst hoeft te na denken; "aha omhoog..., uhm dat was linker vinger knuppeltje naar beneden... toch? ... En dan ligt je kist al in puin...
__________________ Pitss Python DLE55 Futaba 10CG | |
| |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: City of Oss Leeftijd: 42
|
Roel, dus jij draagt modelvliegend Nederland een warm hart toe? Laat ik maar niet zeggen wat ik van je pogingen vind.... Tussen lantarenpalen...gebouwen...wou je zelf ook in het nieuws met een ongeluk waar een modelvliegtuig bij betrokken was? "tja, ik was even de controle kwijt....kan gebeuren toch?" Vind je het zelf eigenlijk niet een beetje onverantwoord en egoistisch? En vrrrrrrreselijk eigenwijs?
__________________ Any landing you survive is a good landing! (De Reddertjes, Albatros Airlines) |
| |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Deze discussie is al een beetje uitgekauwd en herkauwd... en... ![]() Ik vlieg inmiddels al anderhalf jaar met brevet bij club... Laat die pretentieuze negativiteit beter achterwegen... Dank u...
| |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 50
| Citaat:
Robke, wat voor domme dingen heb jij allemaal gedaan waar wij van kunnen leren?
__________________ Beter één vogel in de hand, dan de lucht van tien. | |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
Wordt wel een beetje moe van dat elk beginnelingen topic een negatieve draai moet krijgen door een doorgewinterde modelbouwer die wel even de waarheid komt vertellen... Om nou gelijk over egoïsme te beginnen als je een beginnende prutser op een foute plek ziet vliegen??? Is dat een warm hart toedragen aan de modelbouw?
| |
| | #28 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Laten we wel respect naar elkaar toe blijven tonen aub.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |