![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hallo Ik heb een tijdje terug bij hobbyking zo'n windzak mee laten komen. ( HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King Scale Airport Windsock (rip-stop) $2.99 ) Alleen nou zit ik een beetje te twijfelen hoe ik hem het beste op een stok oid. kan bevestigen zodat ik hem makkelijk mee naar het veld kan nemen en dat hij ook nog stevig kan staan. Wie heeft hier een ideeen voor en/of foto's hoe ik dit het beste kan maken? Alvast bedankt Mark |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Hoorn - NH Leeftijd: 32
|
Hoi, Heb zelf ook 2 van deze windsocks. Ik heb bij de lokale dierenwinkel de goedkoopste maar langste telescoop vishengel gehaald. Deze met touw afgetuid naar een paar pennen in de grond.. Dunste spriet van de hengel verwijderd, en op het daaropvolgende deel de windsock op gestoken. Werkt prima
__________________ Gr. Björn |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 4 april 2005 Locatie: Yerseke Leeftijd: 54
|
Hoi Mark, Nog even wachten en dan heb je voor Koninginnedag bij de supermarkt Lidl en speciale vlaggemast uit 4 delen, incl. touwen enz. Alluminium, geweldig ding. En je bent klaar. Althans zo doe ik het ... Succes ermee Groetjes Martin
__________________ www.atled.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Hoorn - NH Leeftijd: 32
| Citaat:
__________________ Gr. Björn | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Dat is idd wel een goed idee! Heeft iemand anders toevallig nog meer ideeen? Ik zat er eigenlijk meer aan te denken om hem met een bezemsteel oid. op mn startbox te monteren en dan de windzak op een paar lagertjes daar weer bovenop. zou dit evt. ook werken of blaast de wind dan het hele boeltje omver? Groeten mark |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Hee Mark, Is het een wildvliegveld of veld waar de bevestiging kunt achterlaten? Bij ons op veld hebben we een slagboom, als we gaan vliegen gaat windvaan daar boven in voordat we 'm rechtop zetten. Zo'n stalen pen voor parasol werkt ook prima, die eerst de grond in, dan daar iets insteken. Oude vishengel misschien ook voor stok, vaak laag gewicht en uitschuifbaar tot paar meter.
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |