![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Locatie: belgium - Zandhoven Leeftijd: 48
|
wie werkt er met een futaba zender ik heb vandaag een gekocht (2 de hands welis waar ) het gaat om de futaba FP-T8UP PCM1024 35.MHz wie is er bekend met dit toestel en wil mij verder helpen met de instelingen van deze ik hoop op goede reactie daar ik nog een begineling ben en no alles moet leren alvast bedankt groetjes boemer |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2003 Locatie: Breugel Leeftijd: 25
|
Wat wil je weten? Deze zender is beter bekend als de field force 8 (FF Deze zender programmeerd vrij gemakkelijk alleen is af en toe niet zo overzichtelijk. 2 seconden googlen levert de manual op: http://manuals.hobbico.com/fut/8uafs-8uaps-manual.pdf Gewoon lezen en proberen. Zo moeilijk is het niet, en specifieke vragen kun je dan weer hier stellen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Als je geen NL-talige handleiding kunt vinden, zul je je moeten behelpen met iets als -> taalhulpmiddelen. Verre van perfect, soms grappige vertalingen maar altijd beter dan niets. Hoe oud is deze zender en hoe lang is hij niet gebruikt? Ik zou veiligheidshalve nieuwe zender- en ontvanger-accu plaatsen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 28 maart 2010 om 12:30 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 33
|
ben je er al uit ? Ik heb de 7 kanaals versie sinds vandaag... en aan je avatar te zien dezelfde heli ook.. Citaat:
__________________ eehhh.... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |