![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2008 Locatie: Regio Arnhem Leeftijd: 39
|
Na de radslag onder de Taxi op de landingsbaan is 1 van de servowieltjes gaan slippen op het metal gear van de servo. Hierdoor konden we niet meer springen. Maar ik ben er bijna zeker van dat als het geen Metal Gear servo was geweest, ik er nu een nieuwe servo in had moeten stoppen. Schade is dus beperkt tot het servowieltje.
|
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
| Citaat:
is heel makelijk te maken . roep maar een keer als je naar de club gaat neem ik het mee gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
| ongeveer in het midden van de pop.
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
ik zie horst lang (ihl) binnenkort weer. zal hem eens zeggen dat de ihl junior hier weer in trek is......
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Bedankt! Nog even een vraagje over die pin. Bij mijn Junior gaat de pin in zijn achterste, zoals bij de originele Junior. Maar als ik in dat PDF document kijk dan zit de veiligheidspin in de rug. Dat gecombineerd met het feit dat de pop vlak moet vallen en zo snel mogelijk moet stabiliseren zou je denken dat de pin beter in de rug kan. Is er een reden te bedenken waarom de originele IHL Junior de pin in zijn achterste heeft? Anders ga ik dat bij de 2e zeker anders doen. Groeten, Johan |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
maakt niet zo veel uit als de pin er maar makkelijk uit kan. in het filmpje zie je dat hij echt een ruk krijgt van het uitrekken van de pin. dat moet soepeler. misschien zie je dan al een stabielere val. de meeste poppen hebben de pin in zijn achterste...
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Best leuk he dat klooien op deze manier
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Kijk een aan het gaat druk worden met al die para poppen in Nederland gezellig . Toch maar gauw eens gaan proberen of er bij onze culb een para meeting te organiseren is.
__________________ www.rc-planes.nl |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Ik heb de foto's eens bij het huismerk ontwikkel team van een bekende Chinese shop binnen gegooid. Ik ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen, want dit soort maffe dingetjes wil iedereen natuurlijk. Inclusief ikzelf.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
die chinezen hebben dit al lang gezien en er is al een hele partij parachutes daar gemaakt. echter het duurt nog even voor die op de markt komen. zou eigenlijk dit jaar geweest zijn. zal binnenkort eens vragen hoe het ermee staat.
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Gaaf man, leuk project!! Ik zou er graag een hebben, je hebt ze ook veul groter, maar de IHl Junior is ideaal voor onder wat kleinere kisten, zoals waar ik mee vlieg. Ben al eens zoekende geweest maar nooit een ihl junior weten te tracen.... helaas... dus, als er iemand is die..... ja graag!!!
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Als je een mailtje stuurt naar IHL Modelltechnik dan kun je nog een setje bestellen zonder body, armen en benen. Ze hebben nog 3 setjes liggen. PH_AJH wilde misschien ook nog een setje, dus wellicht is verzending te combineren? Succes! Verder heeft nader onderzoek vanavond uitgewezen dat 1 van de bevestigingspunten van een servo is afgebroken. Dat wordt zometeen nog even met epoxy gelijmd, hopelijk gaat dat goed. Woensdag willen we weer springen! Groeten, Johan |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
hier een link naar het accupakket zoals voor de ihl junior bedoeld was.. http://www.modellbau-cleeberg.de/sho...36d5b9de8faec4
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |