![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Tsja ik heb nog maar kort mijn vliegtuig, en heb het afgebouwd en wel gekocht (trainer) en ga daar een van de aankomende weken eens een keer voor het eerst mee vliegen. Wat me alleen opviel is dat het teer materiaal is, hoe neem je dat mee in de auto
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Heejjjjj dat is een idee zeg Hornbach heeft dat voor een paar euro op een rol zitten
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 augustus 2003 Locatie: Eindhoven, Noord-Brabant Leeftijd: 23
|
ja, dat spul is bijna overal verkrijgbaar. ik vond trouwens vliegtuigen helemaal niet zo teer. en zeker niet toen ik mijn eerste landingen zag. En hij heeft het uiteindelijk overleefd. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2004 Locatie: Goirle Leeftijd: 25
|
Je kunt dat bubbeltjes plastic ook aan elkaar smelten. Met je modelbouwstrijkbout of die voor je kleding. Moet je wel een stukje papier op de grond leggen, daarop dan de twee lagen bubbelplastic en dan nog een laagje papier en dan strijken maar. Groeten Maarten.
__________________ http://www.emvcnieuwkerk.nl/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 26 augustus 2003 Locatie: Eindhoven, Noord-Brabant Leeftijd: 23
|
dat is een goede, maar wordt dan het plastic niet zwart? Met een hoes is de kans op transportschade kleiner, wat natuurlijk nog beter werkt is een kistje maken, enige probleem is dan dat ie niet meer makkelijk mee te sjouwen is.... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2004 Locatie: Goirle Leeftijd: 25
|
Nee hoor het wordt helemaal niet zwart. Je moet er alleen niet te lang op strijken anders dan krijg je er gaten in. Als je aan het strijken bent hoor je ook de bobbeljes knappen, dan nog twee seconden of zo erop houden en klaar is je vleugelzak. Groeten Maarten.
__________________ http://www.emvcnieuwkerk.nl/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Radiatorfolie. Is een soort bubbeltjesplastik wat aan beide kanten glad is en lekker stevig. Aan elkaar smelten met een oude strijkbout, randje van 1cm is ruim voldoende. Groeten, Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |