![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2009 Locatie: Geleen Leeftijd: 17
|
ook ingeschreven
__________________ Extreme Flight Extra 300EXP 48", SebartSukhoi 30e, Lightra Delta, shockflyer |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 augustus 2004 Locatie: Maarssen Leeftijd: 42
| Citaat:
Groten, Paul | |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 januari 2003 Locatie: Maastricht
| Citaat:
Dit jaar weer een kamp overslaan kan je niet maken dan loop je 1 : 2 en dus achter !!!! John
__________________ KNVvL-lid sinds 1960 | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Peter, gewoon naast inschrijven ook bij die club lid worden... Als ze het zelf wel mogen. Ik zou me er niet druk over maken, ervaring leert dat er op kamp een stuk meer kan dan van te voren toegegeven word. (betekend niet dat je overal uitlaten af moet gaan schroefen En anders weet je dat je ook met die van mij mag vliegen, zolag ik ze heel houd... (pff nu al over mijn buiten toestellen gaan nadenken, moet nog een hoop gebeuren willen ze op kamp vliegklaar zijn, servo's regelaar's... )
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 24 december 2010 om 16:54 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Nu al? Je hebt nog een paar maanden voor het klaar moet zijn...
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Wordt een duur weekje, als er ook nog een jaar lidmaatschap van een club bij komt....
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
| Citaat:
Ik kom als die Db meter in de kast blijft liggen. Ik ben enkel nog brandstofvlieger, al die electro zooi de deur uit gedaan. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ongeloofelijk veel zin in, maar als ik alleen met shockflyers kan vliegen kan ik net zo goed indoor gaan vliegen in de lokale kroeg. Grt Ron | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Geen electro meer? Waarom dat?
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
Alles boven de 1m is nu brandstof. Makkelijker, goedkoper, (meestal) betrouwbaarder, en bij de grotere kisten een betere power/weight ratio (en zeker power/cost) Ook is mijn 50cc yak stiller dan mijn ELECTRO twinjet, waar ik door een kronkel in de regels gewoon met 80db+ mee mag schreeuwen. Maar de geluidsdiscussie hebben we al vaak genoeg gehad. Als ze gaan meten heeft het kamp voor mij weinig zin. Ik ga er wel zo veel mogelijk aan doen om de funtana onder de 80db te krijgen, dus dat is misschien nog een kans. Laatst gewijzigd door calmatosport; 27 december 2010 om 14:03 |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 augustus 2004 Locatie: Maarssen Leeftijd: 42
| Citaat:
Ook namens John, Paul Beks | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Paul, Ik heb het helemaal niet over meten gehad. Maar het is simpelweg een feit dat er op kamp altijd een hoop dingen wel kunnen die van tevoren onmogelijk zijn. Ik zal geen voorbeelden geven, tenzei je dat graag wilt. Maar neem wel led's mee naar kamp.
__________________ - |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
alles wat je eruit kraamt is onzin tegenwoordig....................
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |