![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: Lommel(B) Leeftijd: 36
|
dag iedereen ik vlieg al een tijd met een Mentor en zou graag nog een kist bijkopen nl. van Seb art de Miss Wind S bi-plane nu heb ik een beetje bang dat dit toestel al te hoog gegrepen is in mijn kunnen of heeft deze kist supergoede vliegeigenschappen? wie kan het mij vertellen a.u.b. ? Groetjes uit lommel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2010 Leeftijd: 40
|
Tja, als je dat mooi vindt, gewoon doen. In het ergste geval vlieg je schade, dat kan ook met een lelijk toestel gebeuren. Gewoon nieuwe spullen kopen, repareren en opnieuw beginnen. Groeten van de Baron |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2010
|
De Miss Wind is een strak vliegend model dat zeker geen lastige trekjes vertoont qua vlieggedrag. Landen gaat vlotjes. Als het budget niet te hoog gegrepen is en je kunt zeer vlotjes met de Mentor overweg, zou ik zeggen : Go for it ! Ik ben momenteel nog eens een Miss Wind aan het bouwen , tegen half / eind september zal ie klaar zijn en wordt dan voor aflevering nog ingevlogen. als je wenst, kan je altijd eens komen kijken natuurlijk. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
|
Gezien de informatie die je geeft, t.w. alleen Mentor ervaring en dat je twijfelt aan je eigen kunnen, zou ik eerst nog een tussenstapje doen. Met een MissW kan je al het denkbare vliegen, maar dat toestel vraagt relatief veel van de piloot.
Laatst gewijzigd door Hans Meij; 3 september 2010 om 09:36 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Wijk bij Duurstede Leeftijd: 36
|
Ik denk dat het afhangt van de begeleiding die je kan krijgen. Ik vloog zelf maar net met een Telemaster, en kocht toen een Funtana erbij. ´Voor later´. Onder leiding van de instructeur vloog ik echter al snel fijner met de Funtana dan de Telemaster, geheel tegen mijn eigen verwachting in. En dus is de Tele op de kast verdwenen en vloog ik eigenlijk alleen maar met de Funtana, al snel ook zonder instructeur. Dus, als je die kist graag wilt en je instructeur is het ermee eens, gewoon doen. Als je er zelf alleen mee aan het rommelen gaat (niet oneerbiedig bedoeld) zou ik het niet doen. Een ongeluk kan altijd (ik heb later de Telemaster total loss gevlogen...), maar het is jammer als je hem door onervarenheid stuk vliegt. Als je voor de Wind gaat, wel een verslagje maken, hè? Ik vind dat zo´n gave kist... Hugo
__________________ Mijn succesvolle HK450GT heli set-up en info |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |