![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: Someren Leeftijd: 24
|
Hallo beste mede forumleden, Ik vroeg me af of iemand enige ervaring heeft met modellen van het merk Thunder Tiger. Ik ben namelijk info aan het zoeken over een model van dit merk namelijk de Yak 54 50E. (link:Thunder Tiger CORP. -- 3D Yak-54 55 NO.4350-K20-04) heeft iemand hier ervaring mee en kun je me dan helpe! alvast bedankt!
__________________ Yak 54 - Svist - Tiger 400 - F18 - Shocky. Building: Cessna 337 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Beste forumleden, iedereen bedankt voor zijn pbtjes etc. ik heb toch besloten het toestel te kopen van thunder Tiger! Ziet er allemaal heel goed uit, stevig, zeer strak gefolied. Helaas doordat het geen oracover is schijnt het witte een beetje door! Nu nog bouwen enne ik laat wat weten over zijn vlieg eigenschappen, kan haast niet wachte! Zie mijn eerdere berichtjes voor de link naar dit toestel!
__________________ Yak 54 - Svist - Tiger 400 - F18 - Shocky. Building: Cessna 337 |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Eindelijk was het gisteren zover, de eerste keer de lucht in met mijn Yak 54 van thunder tiger. Ik kan jullie vertellen dat het toestel echt perfect vliegt. Ik helaas maar 1 keer kunnen vliegen gister. Alleen nu vroeg ik me af of iemand met het zelfde toestel weet welke prop afmetingen het beste zijn. Ik heb er nu een 15 x 8 van hout op zitten. Maar ik merkte gisteren dat de accu echt behoorlijk warm werd. Nu was dit wel een accu die niet meer zo goed was en is ook overleden helaas. (daardoor maar 1 keer gevlogen). Ik moet dus waarschijnlijk een kleinere prop kopen maar welke wie kan me helpen?
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Vandaag een meeting gedaan, trek een mooie amperage van ongeveer 50A, ongeveer 7000 rotaties per minut. Lag dus waarschijnlijk aan de al verouderde akku. Overgins trek hij bij vol gas de accu naar ongeveer 16v. Komtom mijn propellor is goed kwa afmetingen 15x8 dus binnenkort accu's bestellen.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Heb je foto's gemaakt van het toestel?
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: eindhoven Leeftijd: 31
| ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us
__________________ Extra 300s MVVS40 | hyperion YAK55sp EP | Tiger400 EP | TopModel Mirage EDF SuperDecathlon 2,26m EP | ASW27 Beineke | aanbouw : ASK18 4,50m |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Geinig, lijkt toch wel erg verdacht veel op mijn Yak, maar dan in iets andere kleuren..... (cockpit is normaal gesproken doorzichtig ook) ![]()
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ben er trouwens erg tevreden over, ik vlieg er nu +/- een half jaar mee, heb er zo'n 100 vluchten mee gemaakt nu.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |