![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hoi iedereen, Ik heb net een Hobbyking 6Ch reciever/transmittor aangeschaft, een HK-T6A V2 om precies te zijn. Deze moet je programeren d.m.v. een programmaatje op de pc, en dit is heftig fout gegaan. Eerst deden channel 4 en 5 het niet. Gelukkig heb ik channel 4 aan de praat gekregen (instellingen bij 'DR' gewijzigt) tot alleen 5 het niet meer deed. Nu is door onverklaarbare wijze ook channel 6 ermee gestopt, waardoor ik dus nu maar een 4Ch heb i.p.v. een 6. Waarschijnlijk door "Switch Program". Heeft iemand hier er ervaring mee, weet hoe het moet of kan me helpen? Dat zou echt super fijn zijn. Alvast heel erg bedankt, Robin :edit: Het programmaatje heet btw 'T6Config' en was meegeleverde software die bij de Transmittor zit. Geweldige software, behalve dat je alle channels kan aanpassen behalve 5 en 6... |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Ik gebruikte tot voorkort ook die zender, en de software die jij nu noemt heeft uberhaupt nooit gewerkt bij mij. Wat je kan proberen is Turborix, een zelfde programma wat meestal wel lijkt te werken wanneer het bijgeleverde programma niet werkt. Je moet hiervoor wel even ATeasy installeren (runtime-environment), maar als het goed is heb je dan wel een programma dat perfect werkt, en ik vind het zelf ook nog wat duidelijker en overzichtelijker dat het origineel. Ik hoop dat je er zo uitkomt!
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 6ch, hobbyking, programmeren, transmittor |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |