![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hallo allemaal ik heb een vraag over carbon of glas fiber ik post dit bericht namens mijn vader , want die zoekt staafjes van carbon of glasfiber van 0.4 tot 0.8 tiende (maakt niet uit hoe lang) wie weet waar ik die kan krijgen of heeft informatie voor mij alvast bedankt groetjes tamara |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2004 Locatie: Goirle Leeftijd: 25
|
In het boek wat ik hier heb liggen begint het allemaal bij 1.2 mm, koolstof en glasvezel. Dit boek is van een vliegerwinkel. Wat je kunt doen is een keer een paar winkels afbellen. Bergeijk (Wouters modelbouw) is een uur rijden vanuit maren-kessel. 'S-Hertogenbosch (Toemen) is dichterbij, maar of ze daar koolstof en/of glasvezel hebben weet ik niet. Die kun je effe bellen. Op www.modelbouwwinkels.nl kun je nog meer winkels vinden, die misschien ook in de buurt zijn Groeten Maarten
__________________ http://www.emvcnieuwkerk.nl/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
|
0.8 tiende is wel erg dun, is in mijn rekenwereld 8/100, ja zal wellicht 8 tiende = 0.8mm bedoelen...
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |