![]() |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ik wil in mijn 2 nieuwe sebart (50size, wind 50e en de sukhoi v2 50e) betaalbare digitale servos ingooien. hoe weet ik nu wat troep is, sure, servos van 5 euro komen er niet in, maar tussen 20 en 30 euro is keus zat. help !
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Kijk om je heen wat anderen vliegen, en stel vragen in fora Mijn Angel S 50E vlieg ik met Futaba 3152 digitale servo's. Sterk en nauwkeurig genoeg, en qua snelheid voor doorsnee vliegen (ik vlieg er F3a-C wedstrijden mee) ook prima. Vier van deze servo's kosten je samen rond de 100E.
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2010 Locatie: Nijverdal - Overijssel - Netherlands Leeftijd: 43
|
Hallo, Lang niet alle servo's zijn geschikt voor een bepaald model. Reken uit of schat verstandig hoeveel kracht (N of kg er nodig is. Welke vorm en gewicht voldoet. Bij elk vliegend model is het belangrijk om qua gewicht de lichtste servo's te gebruiken die digitaal (in jou geval) en sterk genoeg zijn. Daarna slim om te kijken wat dezelfde of sterk gelijkende modellen gebruiken. Aangezien de markt voor servo's snel veranderd kun je betere en slechte opties tegenkomen. Ervaringen zijn dan belangrijk. Deze delen, ook. Trouwens. RC Servos - The Muscles Behind our Passion! Oswald |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Gezien Gerard? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...abase-com.html
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Full size servo's: Dymond D9500 Veelgebruikte servo, betrouwbaar, nauwkeurig en betaalbaar. Stelkracht is een beetje overkill, maar de volgende maat eronder is net te licht. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Groet, Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |