![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Wat uitleg van mijn kant. Ik besteed veel tijd aan dit forum. Veel mensen hebben vragen en soms kan ik ze daar mee helpen. Ik weet niet alles, ik ben geen supervlieger, maar ik doe me ook niet anders voor dan ik ben. Dat hoeft op dit forum ook niet. Iedereen vliegt op zijn eigen nivo en heeft daar plezier in. Er wordt niemand belachelijk gemaakt omdat hij net begint en je krijgt ook geen "aanzien" als je wel een toppiloot bent (en die zijn er hier aardig wat, op allerlei vlakken). Dat is wat dit forum zo leuk maakt, je kunt hier gewoon zijn wie je bent en de modelvliegsport op jouw nivo uitoefenen. Ik ben zelf bijvoorbeeld geen schaalbouwer, ik pruts soms wat dingen in elkaar die ik er een beetje "echt" uit wil laten zien. In het schaal-forum zitten mensen die echt bij de top van de schaalbouwers horen en die hebben heel handige tips en opmerkingen waar ik veel van leer. Ze hebben me nog NOOIT uitgelachen om mijn geknutsel, terwijl dat naar hun maatstaven echt niet in de buurt komt van "mooi schaalbouwen". Ik hoef dus ook niet te doen alsof ik alles kan en weet. Sterker nog; doordat ik duidelijk aangeef dat ik niet zo veel kan en weet op dat gebied kunnen ze me veel betere tips geven. Waar volgens mij iedereen op dit forum een bloedhekel aan heeft is mensen die net doen alsof ze heel veel weten/kunnen terwijl dat duidelijk niet het geval is. Dat is trouwens niet alleen op dit forum het geval.... En nu naar jou. Door jouw berichten lijkt het er sterk op dat je waarschijnlijk helemaal niet kunt vliegen en geen enkele ervaring hebt met modelvliegtuigen. Tegelijkertijd roep je heel hard dat je al twee jaar met van alles vliegt. Wat jij moet doen; als je inderdaad een beginnend modelvlieger bent dat gewoon zeggen. Dan krijg je hulp, aanmoediging, goed advies en kunnen je vragen goed beantwoord worden. Of, als wij er helemaal naast zitten, maak dan goed duidelijk wat je vliegervaring is en waar je mee vliegt. Voor je vraag in dit draadje: wat voor zender heb je, wat voor vliegtuigen, enzovoort. Dan slaat je vraag ergens op. Maar stop met dat vage gedoe en het plaatsen van berichten waarmee je de plank volledig mis slaat. Dan zul je merken dat dit een geweldig forum is. Veel plezier en succes alvast!
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Helemaal mee eens. En anders weer eens een kansloze 13 jarige :S Komt ie straks aan dat die ontvanger het niet op zijn 35Mhz esky zender doet.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site Laatst gewijzigd door d.knoppers; 15 januari 2011 om 11:11 |
| |
| | #35 (permalink) | ||
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
ps je hebt een pb.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |