![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2011 Locatie: belgië, kortrijk Leeftijd: 15
|
hallo, ik vraag mij af of iemand mij een redelijk precies antwoord kan geven op hoe ver het bereik is van de onderstaande ontvanger?! HobbyKing Online R/C Hobby Store : X8 R4 4Ch 2.4GHz Receiver grtz yonas |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
In de lucht, zonder obstakels tussen zender en ontvanger, minstens 500 meter (300-800m volgens Assan) ... op het land of het water aanmerkelijk minder
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Waar wil je hem in gaan doen eigenlijk?
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
met deze ontvangers al in een BRANDSTOF kist van 1m60, tot die kist een stipje was gevlogen, zonder verlies van controle (draaide prima om en kwam terug :P) Die dingen doen het PRIMA!
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Kun je dat even toelichten? Ik heb altijd begrepen dat het bereik van 35Mhz zenders/ontvangers groter zou zijn dan van 2,4GHz.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website | |
| |
| | #10 (permalink) |
|
@Henri ah zo. @_yonas_ Maar waar wil je het in gaan gebruiken dan? Ik zag dat je op een F3J zwever aan het bieden was. Zo'n zwever gaat veel hoger/verder dan een 1,6m brandstofkistje.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2011 Locatie: belgië, kortrijk Leeftijd: 15
|
jaja maar die zwever is niets voor mij ik weet het eigenlijk nog niet goed..ben nog aan het twijfelen voor een vliegtuig maar dat zal wel moeten lukken..en nu weet ik dat ook voor in het vervolg |
| |
| | #12 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 30 maart 2010 Leeftijd: 38
|
Je moet nog beginnen met de hobby? Koop niet zomaar een toestel, op basis van wat je er leuk uit vind zien, een beginnerskist is in de regel geen schoonheid, de schoonheid zit 'm in de vliegeigenschappen, die 'm geschikt maken voor een beginner.
|
| |
| | #14 (permalink) |
|
Waarmee vlieg je dan?
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |