![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 mei 2006 Locatie: oldehove Leeftijd: 62
|
ik ben van plan om mijn zender mx 12(graupner) om te bouwen naar 2,4ghz,wil dit doen met een modul en ontvanger van KDS (2,4ghz) wil de printplaat uit het modul halen en in de zender plaatsen mijn volgende vraag is : wie weet hoe ver het berijk is van deze KDS 2,4ghz (kds-2008b3) wil hem gebruiken met mijn vliegtuigen ?? met heli's vlieg je meestal niet ver Laatst gewijzigd door hazenberg; 17 januari 2011 om 22:56 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2007 Locatie: overijssel Leeftijd: 36
|
Wat voor heli gaat het om. als het om een 500 size gaat of kleiner zal het geen probleem zijn. groet skippie
__________________ FF9, PIPER PAWNEE 18 cc benzine, GILES 202 8,5 cc s&k , SWIFT, BELTCP, HK450, depron yak54, f16, piaget, malibu f3p, Horrman tk08, Marder met elcon xl, reely rex-x |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
kijk eens naar een setje van Assan. Daar zijn genoeg reviews van te lezen en is goed spul. Kds is volgens mij meer voor de heli gemaakt. Ik heb het Assan setje in mijn mx12 gebouwd, en vlieg met de kleinste ontvanger mijn swift zo ver weg dat ik hem bijna niet meer zie.
__________________ FF9, PIPER PAWNEE 18 cc benzine, GILES 202 8,5 cc s&k , SWIFT, BELTCP, HK450, depron yak54, f16, piaget, malibu f3p, Horrman tk08, Marder met elcon xl, reely rex-x |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 mei 2006 Locatie: oldehove Leeftijd: 62
|
ik weet dat er op het forum een draadje is van de inbouw van assan in een mx12 dit spul (kds) word mij aangeboden tegen een inkoop prijs en ontvangers genoeg alles is nieuw en zo van de leverancier |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Het kan met elke zender die in PPM uitzend.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Aha, dat wist ik dus niet. maar goed, ga ik er even achterheen. Hoop dat er een kant en klare oplossing is voor mijn zender. Hoef ik in iedergeval geen andere te kopen. Bedankt!
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2008 Locatie: Emmen Leeftijd: 47
|
gebruiker zelf corona in mijn mx12, bereikt is goed nooit problemen. test gedaan had na 800mtr (over de grond)nog bereik. Check even de site van hobbyking
__________________ Calmato 40 (flightline), Sig Piper J3(hangaar), Parkzone Trojan (hangaar) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Tsja, zo zijn er emeer mogelijkheden om je zender om te bouwen. Misschien wel wat duurder maar dat is ook wel afhankelijk van wat voor een model je vliegt.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |