![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 18
|
Haha, ik moest ook eventjes zoeken hoor.
__________________ Multiplex Funcub, Brushless Multiplex Easystar met rolroeren, 1.8m zwever, Multiplex Moritz (gestuurd met Graupner varioprop 14S), speedboot, Graupner MX-12 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 40
|
Ik wil een pakket (met RC zweefvliegtuig van 1.3m lang) sturen naar Italië maar de maximale pakket lengte is 1m volgens de site van TNT. Weet iemand hoe streng ze hier op controleren of dat er betaalbare alternatieve zijn voor TNT? Ik heb zelf gezocht maar vond alleen maar belachelijk dure tarieven bij andere verzenders.
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2004 Locatie: Hoeven Leeftijd: 47
|
Groter dan 1 meter moet je het laten ophalen (+2,20) Zie tarievenkaart die hier in een andere posting staat De maximale afmetingen : Voor een pakket wat TNT komt ophalen is dit 176 x 78 x 58 cm. Voor een pakket wat u zelf naar een TNT Postkantoor brengt is dit 100 x 50 x 50 cm. INFO TNT site: Een zending die niet door de brievenbus past, kan opgehaald worden tegen geringe meerkosten. U kunt ieder willekeurig adres als afhaaladres opgeven, zolang het geen postbusadres is. Wij kunnen helaas niet exact de tijd aangeven waarop we bij u langskomen. Dit kan van 09.00 in de ochtend tot 21.00 uur in de avond. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
TNT ophaalservice nog maar zo goedkoop tegenwoordig? Vroeger betaalde je 2x pakket kosten daarvoor. Maar voor 2,20 kan ik mijn auto niet eens meer parkeren in de stad. Goed om te weten!
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Wat ik wel gek vind is dat ik pas nog een lange doos (hotliner van 1.4m) gewoon daar over de toonbank heb kunnen schuiven. Zolang je maar zon niet zo slimme kassa tante voor je hebt, kom je daar nog wel mee weg.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2012
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |