![]() |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2011 Locatie: Aarschot. Leeftijd: 61
|
De beste zonnebril? Heb al jaren mijn oude bril in gebruik tijdens het vliegen. De glazen zijn aan de binnenzijde bestreken met simpel beits, donker eiken. Heb helemaal geen last als ik tegen de zon inkijk. Simpel maar goed, waarom moet het steeds wat kosten? Johan.
__________________ Herbeginner met Rc vliegtuigen. |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2003 Locatie: OMMEN Leeftijd: 33
| wees daar maar maar niet bang voor. Ik heb al zolang als in opticien ben een Serengeti. En je merkt niet dat hij donkerder word. en hij word licht genoeg om op tehouden als de zon al bijna onder is of als het slecht weer is.
__________________ To FLY OR NOT TO FLY, THATS THE QUESTION. De vernieuwede website van RMF http://www.rmf-friendship.nl |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 juni 2009
| Citaat:
Ik vlieg en rij graag met polariserende glazen. Maar er zal ook wel een deel persoonlijke voorkeur in zitten. Overigens is het display van de SPektrum radio zo gepolariseerd dat je die met de bril op gewoon kunt aflezen (ja tenzij je de zender op zijn klant houdt....). | |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
|
ik heb vorig jaar ook "geinvesteerd" in een serengeti, nog geen moment spijt gehad, superbril!
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2009 Locatie: Hoboken, Antwerpen, Belgie Leeftijd: 37
|
Ah ik koop alle jaren enkele brillen van dealextreme en die bevallen me altijd. Goedkoop uit HK en je bent klaar voor een hele zomer vliegen met elke week een andere bril op als je wil hehe
__________________ Mijn video kanaal ===> http://www.youtube.com/user/DaveBalliu Powered by futaba and hobbyking |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
| Citaat:
@rwijnhov ik heb de drivers glazen gr, Nico
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk | |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Laatst bij de lidle een bril gekocht met 3 set glazen licht bewolkt zonnig en super zonnig hoesje en bril case.Je kan de pootjes er afhalen om hem vervolgens met hoofdband te gebruiken er makkelijk als je met je heli bezig bent glijdt hij niet van je neus.Perfecte bril!! Oja 9 euro
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
|
Mijn brillenboer heeft wederom flink lopen blunderen. Ik ben er nu klaar mee na de 7e keer!!! Arno had een link geplaatst op de eerste pagina. Waarschijnlijk gaat het die bril worden. Iemand ervaring? http://www.haubendesign.de/Modellfli...eger::529.html
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
aan een ieder die mij gemailt heeft voor de north zonnebril/veiligheidsbril ik heb weer een zak binnengekregen, in totaal 15 stuks. ze kosten me inkoop 3.95, met verzenden komt hij op 11 euro,- mochten er nog gegadigden zijn, hoor ik het wel. en anders kun je goedkoper naar een ijzerwaren handel gaan!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |