![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Heel erg knap inderdaad dat je dit gered hebt! Een paar weken terug schoot een vleugelhelft van mn shockflyer los tijdens de vlucht. Die heb ik er toen afgesneden om eens te proberen hoe het is om met 1 vleugelhelft te vliegen. 2x een halve minuut gevlogen, maar niet echt netjes of straks ofzo. En zeker geen mooie landingen...
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Erg netjes gedaan... Veel geoefend op de sim zie ik al... Nee, knap hoor!
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
De Bill Hempel van de lage landen ![]() Stevo
__________________ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 november 2005 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Netjes gedaan, Peter. Ik doe het je niet na en ik hoop dat ik het ook nooit hoef te proberen na te doen
__________________ www.MVSB.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Mooi gedaan Peter Maar zie ik daar op de foto de servo's hangen ? Bart,
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
knap peter ! meesten schrikken zo hard dat de duimen niet meer samenwerken met de hersens en het ding neerplonst !
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Mooie redding, maar je hebt nog steeds niets aan dat wielkapje gedaan.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
ja, klopt op de foto zie je de servos hangen helaas kon ik niet beter filmen, ik moest tegen de zon in kijken maar het bewijs staat er op nog mooier is, is dat peter met een vliegende Yak weer naar huis is gegaan Peter, "MrWingman"
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |