![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Mijn motor paste ook precies maar om het zwaartepunt goed te krijgen moest ik hem dus verder naar voren plaatsen. Misschien kwam dat wel door mijn lange pijp maar ik vroeg me dus af hou het bij jou is. Over het afstellen kan je op afstand weinig zeggen. Normaal lopen alle zenoahs vanzelf en hoef je bijna niets te stellen. Het kunnen zoveel dingen zijn, maar meestal is het iets simpels. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2010 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 24
|
Heb even gekeken net naar het zwaartepunt van de romp dus zonder de vleugels eraan en de motorkap en spinner zitten er ook nog niet op. Maar zo is hij neuslastig dus kantel voor over. Dus waarschijnlijk zit het met het zwaartepunt wel goed. Bij de motor denk ik haast dat hij nog ergens valse lucht aanzuigd.
|
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Even de pakkingen nakijken misschien? Misschien een optie om het te proberen door de bocht van de caburateur weer te verwijderen. Als jij dan wel goed loopt weet je waar het probleem zit. Ik denk dat hij tegenwoordig lichter wordt gebouwd als 10 a 12 jaar geleden. Bij mij was hij echt te achterlijk. Hopelijk heb je het probleem snel gevonden. We horen dan uiteraard graag wat het probleem is geweest, zodat wij er weer wat van leren. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
bertus je bent niet de enige. Tijdens het zoeken naar de swift kwam er ook een husky voorbij,, hij stond al in het bestel mantje,, maar kon me net inhouden! hier foto`s van het model wat eerst van bertus was en daarna van mij ![]() ![]() ![]() en de gene die me nog steeds pijn doet!
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2010 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 24
|
Bedankt, voor de info allemaal. Het was echt de pakking die niet goed zat. Motor net gestart en loopt perfect met de afstellling zoals zenoah deze beschrijft in de handleiding heb zowel de H als de N nu een slag open gedraaid staan. Zo nu de motor loopt. Kan ik de husky verder afbouwen. Moet onder andere nog een motorschot plaatsen in de romp, om de uitlaat enig zins wat af te schermen in de romp met betrekking tot de warme lucht die door de uitlaat in de romp ontstaat of is dit niet erg? Verder als het model af is zal ik hier nog wat foto's van het eindresultaat plaatsen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |