![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Dat was weer lekker handig van me. Ik had de site wel opgeocht maar het linkje niet geplakt. Het is inderdaad de husky die va het linkje van Johan. Omdat ik misschien t.z.t. weer een 1/4 husky wil gaan bouwen, en aan het zoeken was of er een tekening van een volledige houtbouw is kwam deze langs. Maar de mijne was dus niet volledig houtbouw. Laatst gewijzigd door Bertus; 7 januari 2012 om 12:42 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
ik heb eventueel nog een vleugel set (oude van bertus)
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2010 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 24
|
Inmiddels heb ik al een husky van modellbau kuhlmann gekocht en hem gebouwd, heb voor de bouwset met ribbenvleugel gekozen. Hij is nu bijna vliegenklaar alleen krijg ik de motor nog niet aan het lopen. Spanwijdte is 2,70 meter. Bij interesse kan ik hier wel wat plaatjes van de bouwplaatsen en het eindresultaat. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
tuurlijk is daar interesse voor. het blijft voor mij een van de mooiere kisten.
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Hoi Jeroen, Prachtige kist. Niet anders verwacht dan dat het de TWZ zou worden. Was afgelopen weekend weer eens sinds tijden bij de TZC. Even met pa ( charly) mee naar de nieuwjaars borrel. Veel oude bekenden gezien. Erg leuk. Zelfs Petra had even moeite me te herkennen haha. Jammer dat je er niet was. Ben benieuwd naar de maiden! Ik kom nog wel weer eens een keertje vliegen bij de TRMC met Willem Willemsen... Groeten Merlijn |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Mooi Ik heb stikum in mijn achterhoofd om hem weer te gaan bouwen. Want ik vond het een mooie kist. en we willen misschien weer gaan slepen. Het is een lange termijn gedachte maar dromen moet je houden toch? Kan je misschien vertellen wat het model gekost heeft? Dus de set vleugel romp stabilo en ruiten. En ook wat hij nu weegt. Krijg jij het zwaartepunt nu goed of heb je veel lood nodig? |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Dit was de mijne. ![]() Mooie kist met een juiste motor. Ik had er een 45 cc op met lange pijp door de romp. Daar kon ik een 6 meter kist mee slepen. Als ik normaal vloog had ik maar net 1/4 gas nodig. Ik moest alleen de motorkap 2.5 of 3 cm verlengen om het zwaartepunt goed te krijgen. er zat eerst 400 gram lood in. Omat hij ook nog in de rubbers hing vraag ik me af hoe jij dat gedaan heb. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2010 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 24
|
De motorkap paste exact door dat je bij de zenoah 38 cc verschillende motorsteunen kunt kiezen. Het zwaartepunt moet ik nog even bekijken, moet eerst even zien dat ik de motor aan de praat krijg. Voor de nieuwsgierigen hier nog een video verslag van dit model van modellbau kuhlmann. Airmix - Datenbank |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |